صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اجرای غنی‌تر ساعات درس تربیت‌بدنی

معاون مدیرکل دفتر معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش اعلام کرد

اجرای غنی‌تر ساعات درس تربیت‌بدنی

معاون مدیرکل دفتر معاونت تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال ساعات درس تربیت‌بدنی غنی‌تر اجرا می‌شود.

ورزش دانش آموزی

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید خسروی ظهر امروز در حاشیه سیزدهمین دوره جشنواره روش‌های برتر درس تربیت بدنی، اظهار کرد: شرایط خوبی برای داوری لوح‌های فشرده فراهم شده و امکانات فنی مناسب، فضای آرام و با نشاطی در میزبانی استان زنجان مشاهده می‌شود .

این مسئول ادامه داد: طی چهار روز لوح‌های فشرده داوری می‌شوند و روز پنجم به صورت ویژه آن دسته از لوح‌ها که مرحله نخست را طی کرده‌اند دوباره داوری شده تا بهترین اثرهای تدریس معلمان مجددا بررسی ‌شود به گونه‌ای که زحمات معلمان در فرآیند داوری هدر نرفته و عدالتی که مد نظر است، رعایت شود.

وی افزود: داوران از بین تعداد زیادی از همکاران با تجربه در امر داوری انتخاب شده‌اند. تیم داوری تیمی چابک، حرفه‌ای و از خود معلمان شاغل در مدارس انتخاب شده‌اند و امید است بتوانیم بهترین آثار را انتخاب کنیم.

خسروی با اشاره به اینکه سیزدهمین دوره جشنواره روش‌های برتر تدریس درس تربیت‌بدنی در راستای ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای معلمان و با فرآیندی منجر به توسعه مهارت درس پژوهی معلمان تربیت بدنی می‌شود را به اجرا گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: به عبارتی در این جشنواره هر اجرا را اجرای یک معلم نمی‌دانیم، بلکه آن‌ها در قالب یک تیم برنامه‌ریزی شده و تمرین‌ها و مدل‌های مختلف را تجربه کرده‌اند تا به مدل دلخواه خود برسند.

وی افزود: از لحاظ کیفی امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد اجراهای غنی‌تر و مناسب‌تری برای ساعات درس تربیت‌بدنی هستیم و ۶۴ لوح فشرده از ۳۲ استان به سیزدهمین دوره جشنواره روش‌های برتر تدریس درس تربیت‌بدنی ارسال شده  که ۳۲ لوح مربوط به مقطع ابتدایی و ۳۲ اثر دیگر  نیز از دوره اول و دوم متوسطه بوده است.

معاون مدیر کل دفتر معاونت تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، یادآور شد: معاونت تربیت‌بدنی با توجه به تاکیدات وزیر مبنی بر شادابی مدارس به ویژه در دوره ابتدایی در تابستان امسال برنامه جامع آموزش آموزگاران پایه برای اداره ساعات درس تربیت بدنی را در دستور کار دارد و مجموعه این فعالیت‌های آموزشی و جشنواره‌ها به دنبال کیفیت‌بخشی بهتر درس تربیت بدنی مدارس، شاداب‌سازی و در نهایت داشتن دانش‌آموزان شاد، سالم، توانمند و مسؤولیت‌پذیر براساس سند تحول بنیادین است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.