کتاب «مدیریت ارتباطات بحران» به کوشش امیر ترقینژاد، مدرس دانشگاه و فعال حوزه روابط عمومی، منتشر شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، این کتاب در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و ۸۵ صفحه توسط انتشارات فراونگ منتشر شده است.
کتاب «مدیریت ارتباطات بحران» در ۱۵ بخش مختلف شامل نظریهها و مدلهای ارتباطی مرتبط با بحران و همچنین تکنیکهای مختلف رسانه و روابط عمومی در مواجهه با بحران است. مقدمه کتاب نیز به قلم مهدی جمالینژاد، شهردار یزد، نوشته شده است.
پیشتر کتابهای «تکنیکهای روابط عمومی»، «مبانی تبلیغات اینترنتی» و «خبرنگاری برای روابط عمومی» توسط امیر ترقینژاد منتشر شده بود.