سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / گودرزی: بر اهل تردید نیز اثبات شد که آمریکا قابل اعتماد نیست
گودرزی: بر اهل تردید نیز اثبات شد که آمریکا قابل اعتماد نیست

گودرزی: بر اهل تردید نیز اثبات شد که آمریکا قابل اعتماد نیست

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اروپا در سال‌های گذشته نشان داده که به تعهداتش پایبند نیست. تنها نسخه‌ای که می‌تواند کشور را نجات دهد اتکا به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی است.

عباس گودرزی

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس گودرزی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: آمریکا یک بار دیگر نشان داد که اهل فریب و نقض عهد است و برای اهل تردید نیز اثبات شد که آمریکا قابل اعتماد نیست، اما اینکه ما بخواهیم فرصت ایجاد کنیم و به اروپا زمان دهیم که اروپا چه اقدامی در این زمینه خواهد داشت در ماه‌ها و سال‌های گذشته نشان دادند که به تعهدات‌شان پایبند نبوده‌اند و از نظر من نیز امروز یک تقسیم کار اتفاق افتاده است که اروپا ما را مهار کند و فرصت را از ما بگیرد و آمریکا نیز بر ما فشار بیاورد.

وی در ادامه گفت: تنها نسخه‌ای که می‌تواند کشور را نجات دهد استفاده از ظرفیت‌های داخل و اقتصاد مقاومتی است. همانطور که مقام معظم رهبری فرمود بالاترین مبارزه با آمریکا، خدمت‌رسانی به مردم است، لذا بهتر است ما قانون اقدام متقابل اجرایی کنیم و به کوری چشم آنها با اتکا به ظرفیت‌های داخل مسیر پیشرفت را طی کنیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: در رابطه با کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم نیز تقاضا دارم از دستور خارج شود؛ چرا که ما قربانی تروریسم در جهان هستیم. ما پیش قراول مبارزه با تروریسم هستیم، آمریکایی که تروریست‌پرور است و وقیحانه با پادشاه عربستان رقص شمشیر می‌کند و ما را به نقض حقوق بشر محکوم می‌کند. ما در بحث مقابله با تروریسم هزینه‌های زیادی داده‌ایم و الحاق به این کنوانسیون نوعی خود تحریمی است. از فردای ملحق شدن به این کنوانسیون ما با شورای امنیت سازمان ملل و ۱۸۸ کشور مواجه خواهیم شد و آنها به دنبال آن هستند که بستر حقوق تفسیر تروریسم را از ما بگیرند. از نگاه آنها سپاه، حزب‌الله و جبهه مقاومت تروریسم است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.