صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کارآفرینان افتتاح شد

در منطقه 14 تهران

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کارآفرینان افتتاح شد

نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی های کارآفرینان با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، صندوق کارآفرینی امید و شهرداری منطقه 14 با هدف حمایت از تولید ملی و تحقق پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی افتتاح شد.

به گزارش کسب و کار نیوز،اکبر نعمتی مدیرعامل این سازمان در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی های کارآفرینان شهرداری منطقه ١۴ گفت: مدیریت شهری این نمایشگاه را با استفاده زیرساخت ها و فضاهای در اختیار و حمایت از کارآفرینان و در راستای عنایت ویژه به منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از کالای ایرانی، راه اندازی کرده است.
وی افزود: در این راستا مراکزی در اختیار کارآفرینان و صاحبان کسب و کار گذاشته شد تا علاوه بر بازاریابی بتوانند محصولات خود را برای عموم عرضه کنند و از این طریق اعتماد همه جانبه مردم به کالای ایرانی جلب شود.
نعمتی گفت: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کارآفرینان با هدف اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال، حمایت از کالای ایرانی، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و کسب و کارهای کوچک دایر شده است.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، توجه و حمایت ویژه از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار را زمینه ساز رشد و بالندگی کشور دانست و اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی چرخ اقتصاد و زندگی خانواده ایرانی را به حرکت در می آورد و موجب می شود محصولات ایرانی توان رقابت با مشابه خارجی پیدا کنند.
وی، راه اندازی ٢٢ فروشگاه دائمی دست آفرین در سطح مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران، ایجاد شبکه بزرگ فروشگاه های دست آفرین، حمایت از کسب و کارهای نوپا، مشاوره و فروش را از جمله اقدامات در راستای حمایت از کارآفرینان عنوان کرد.
نعمتی گفت: تشکیل شورای تخصصی کسب و کار منطقه، بررسی قیمت پیشنهادی تولیدکننده، تعیین قیمت نهایی کالا و درج با سود پنج درصد، کدگذاری، تبلیغات محیطی و … از موارد مهم در خصوص شیوه های اجرایی کار است.
انواع صنایع دستی، پوشاک و مواد غذایی فاسدنشدنی در نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی های کارآفرینان منطقه ١۴تهران ارائه شده است.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.