صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / رستوران‌های “دُرچه” توان کارآفرینی زیادی دارند

یک فعال فرهنگی و رسانه‌ای:

رستوران‌های “دُرچه” توان کارآفرینی زیادی دارند

یک فعال فرهنگی و رسانه‌ای در شهر دُرچه اصفهان گفت: جذب بیشتر توریست‌های داخلی و خارجی به رستوران‌ها و اماکن پذیرایی دُرچه به کسب و کار و اشتغال در این شهر رونق بیشتری می‌دهد.

سید محمدحسین مجیدی درچه اظهارکرد: رستوران‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم توریستی منطقه درچه است که به دلیل دادن غذای با کیفیت و نسبتا ارزان دارای شهرت هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی افزود: اساسا در اصفهان و مناطق اطراف آن شهر درچه را با غذا و رستوران‌های خوب آن می‌شناسند که از این مزیت مهم گردشگری نباید غافل شویم و بر بهبود کیفی و کمی در این زمینه باید تلاش بیشتری توسط فعالان این صنف و مسئولان شهری صورت گیرد.

خبرنگار روزنامه کیهان و مدیر فنی کلینیک مددکاری اجتماعی الزهراء یادآوری‌کرد: موقعیت درچه در بین سه شهر بزرگ اصفهان، خمینی‌شهر و فلاورجان، همجواری با زاینده‌رود، داشتن پارک ساحلی زیبا، فضای سبز باغات و … را از دیگر عوامل جذب مسافران و شهروندان اصفهانی به رستوران‌های این شهر می‌دانم.

مجیدی درچه با اشاره به شهرت کباب درچه‌، تصریح‌کرد: جذب بیشتر توریست‌های داخلی و خارجی به این اماکن پذیرایی علاوه بر اینکه نفع مالی برای این صنف دارد، اشتغال جوانان شهر را افزایش می‌دهد، و از طرف دیگر می‌تواند زمینه خوبی برای رشد کسب و کار دیگر مشاغل درچه فراهم نماید.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.