صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بیش از دو سوم مردم آمریکا اقدام ترامپ را خلاف تعهدات این کشور می‌دانند
بیش از دو سوم مردم آمریکا اقدام ترامپ را خلاف تعهدات این کشور می‌دانند

سبحانی‌فر:

بیش از دو سوم مردم آمریکا اقدام ترامپ را خلاف تعهدات این کشور می‌دانند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: ترامپ یک سیاستمدار ناآگاه است و دوم سوم مردم آمریکا اقدام آن را خلاف تعهدات این کشور می‌دانند.

رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار

به گزارش کسب و کار نیوز، رمضانعلی سبحانی‌فر در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز ضمن محکومیت اقدام سخیف ترامپ، بیان کرد: از مردم سبزوار که یک بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام و دولت در ۱۶ اردیبهشت در استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید به منصه ظهور گذاشتند و وحدت و همدلی را به رخ جهانیان کشیدند، تقدیر و تشکر می‌کنم. از سفر ریاست جمهور و اعضای هیات دولت به شهرستان سبزوار که مشکلات مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند و مصوباتی با بیش از دو هزار میلیارد تومان داشتند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه گفت: از موضع‌گیری مدبرانه و شجاعانه دکتر روحانی و دکتر لاریجانی در مقابل بدعهدی آمریکا و دولت آن تشکر می‌کنم.

نماینده سبزوار در پایان گفت: امروز مردم آمریکا بدانند که مرگ بر آمریکا و آتش زدن پرچم آمریکا به معنای دولت استکباری آمریکاست و در مقابل بی‌خردی دولت ترامپ در سرتاسر دنیا اتفاق می‌افتد. این دولت نادان بداند که ملت ایران در کنار یکدیگر در مقابل دولت‌های استکباری و بی‌منطق خواهند ایستاد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.