صفحه اصلی / اسلایدر / تولیدکنندگان و تجار گلایه ارزی خود را به اتاق ببرند
تولیدکنندگان و تجار گلایه ارزی خود را به اتاق ببرند

تولیدکنندگان و تجار گلایه ارزی خود را به اتاق ببرند

رییس کمیسیون ویژه تولید ملی گفت: انجمن‌ها و فعالان اقتصادی مشکلات خود را درباره تأمین ارز را در اختیار اتاق بازرگانی و مجلس شورای اسلامی قرار دهند تا با انجام جمع‌بندی برای اصلاح سامانه نیما به بانک مرکزی منتقل شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، رییس کمیسیون ویژه تولید ملی گفت: انجمن‌ها و فعالان اقتصادی مشکلات خود را درباره تأمین ارز را در اختیار اتاق بازرگانی و مجلس شورای اسلامی قرار دهند تا با انجام جمع‌بندی برای اصلاح سامانه نیما به بانک مرکزی منتقل شود.
حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴قانون اساسی در گفتگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با مشکلات تولید کنندگان برای واردات موارد اولیه و تأمین ارز مورد نظر تجار، اظهار کرد: جلسه‌ای مشترک کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون مجلس با رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برگزار شد و سیف در این جلسه اذعان کرد که “سامانه نیما” مشکلاتی دارد که باید رفع شود.

وی افزود: بر این اساس قرار شد تا نقطه نظرات بخش خصوص جمع‌آوری شود و در اختیار اتاق بازرگانی قرار داده شود، همچنین کمیسیون‌های ویژه تولید ملی، اقتصادی و صنایع نیز نظارت خود را ارائه می‌دهند تا جمع‌بندی آنها، در اختیار بانک مرکزی برای تکمیل سامانه نیما قرار گیرد.

رییس کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی ادامه داد: انجمن‌ها و فعالان اقتصادی می‌توانند مشکلات خود را در اختیار اتاق بازرگانی و مجلس شورای اسلامی قرار دهند تا با جمع بندی برای اصلاح سامانه نیما در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد.

وی یاد آروشد: تولیدکنندگان و تجار چنین اعلام می‌کنند که نه تنها دلار۳۸۰۰ تومانی برای واردات اختصاص نمی‌یابد بلکه دلار ۴۲۰۰ نیز در اختیار آنها نیست، برای اینکه تولید آنها متوقف نشود مجبور هستند دلار مورد نیازخود را از بازار آزاد (قاچاق) تهیه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.