صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / روزبهانی: عملکرد تیم ملی بوکس در قزاقستان عالی بود/ از مسئولان خبری نیست
روزبهانی: عملکرد تیم ملی بوکس در قزاقستان عالی بود/ از مسئولان خبری نیست

روزبهانی: عملکرد تیم ملی بوکس در قزاقستان عالی بود/ از مسئولان خبری نیست

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: نتیجه تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت قزاقستان باور نکردنی بود و متاسفانه از مسئولان هم خبری نیست.

احسان روزبهانی

احسان روزبهانی در گفت و گو با ایسنا، درباره‌ عملکرد تیم ملی بوکس بزرگسالان در رقابت‌های بین‌المللی قزاقستان توضیح داد: مسابقاتی که در قزاقستان برگزار می‌شود به هیچ عنوان نمی‌تواند سطح پایین باشد، این کشور مهد بوکس است. در این تورنمنت قزاقستان اول و ایران دوم شد که یک نتیجه عالی برای بوکس است.

او افزود: من دو سال در قزاقستان بودم، بوکسورها و تیم‌های خوب دنیا در مسابقات این کشور شرکت می‌کردند. در این تورنمنت‌ هم بوکسورهای ما با رقبای خوبی مبارزه کرده و نتایجی هم که کسب شد عالی بود. خیلی وقت بود که در بوکس چنین نتیجه‌ای نداشتیم و اکبر احدی یک نتیجه عالی را کسب کرد که من از این بابت بسیار خوشحالم.

بوکسور المپیکی ایران در پاسخ به این سوال، چرا در گذشته بوکسورهای سبک وزن ایران نمیتوانستند کسب مدال کنند؟ اظهار کرد: قبلا هم می‌توانستیم در سبک وزن به مدال‌های خوبی برسیم اما متاسفانه نمی‌خواستند. خوشبختانه الآن شرایط کمی بهتر شده و دست احدی بازتر است و برای تصمیم گیری اختیارات لازم را دارد. به نظر من با این شرایط موجود نتایجی که تیم ملی با هدایت او گرفت رضایت بخش است.

او در پاسخ به این سوال، دخالت فدراسیون در تصمیمات سرمربی کار حرفه‌ای است؟ خاطرنشان کرد: قطعا در هیچ جای دنیا در تصمیمات سرمربی دخالت نمی‌کنند و به نظر من تا کنون هر تصمیمی که برای تیم ملی گرفته شده با مشورت است. مشورت وجود دارد اما “اکبر احدی” خود تصمیم گیرنده‌ی نهایی است.

روزبهانی در پاسخ به این سوال، از حذف وزنش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برنامه‌ی دیگری دارد؟ توضیح داد: متاسفانه سه وزن سنگین بوکس از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حذف شده‌اند و من به شخصه شوکه هستم. اندونزی در سنگین وزن بوکسور ندارد و به همین دلیل این اوزان را حذف کرده و متاسفانه یک مدال ما را گرفت. هنوز از شوک این اتفاق خارج نشده‌ام و فعلا هم برنامه‌ای ندارم.

قهرمان بوکس آسیا ادامه داد: دو هفته‌ی دیگر عازم آلمان میشوم تا تمریناتم را در یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور ادامه دهم. قراردادی با این تیم ندارم و تنها با بوکسورهای این تیم تمرین می‌کنم.

او در مورد ادعای سرمربی تیم جوانان مبنی بر نتیجه تاریخی تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸، گفت: در حال حاضر شرایط بوکس ایران با آمدن حسین ثوری در حال تغییر بوده و نتایج تیم جوانان هم به این موضوع مربوط است. اما به نظر من آخرین بار و بهترین نتیجه‌ای که تیم ملی جوانان بوکس کسب کرد به مسابقات ۲۰۰۶ بر می‌گردد که توانستیم، یک مدال طلا و سه مدال نقره را کسب کنیم.

روزبهانی در پایان این گفت و گو با ابراز ناراحتی از مسئولان ورزش کشور، گفت: الآن اگر همین سه وزن حذف شده‌ بوکس، در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور داشت همه زنگ می‌زدند و می‌گفتند حتما در این مسابقات حاضر شو چون شانس مدال هستی، اما الان که مدال ما را گرفته‌اند هیچکس حتی یک زنگ هم نمی‌زند! من در هر دو دوره‌ای که عازم بازی‌های آسیایی شده‌ام نتایج خوبی به دست آورده و مدال آور بودم، اما الان خبری از هیچ کس نیست. امیدورام شرایط و همه چیز درست شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.