صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دوره آموزشی تربیت کارشناس و مدیر برگزار می‌شود

به همت دفتر مطالعات روند جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی؛

دوره آموزشی تربیت کارشناس و مدیر برگزار می‌شود

دفتر مطالعات روند مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور پیشرفته مخابرات جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی برای نخستین بار در ایران دوره آموزشی تربیت کارشناس و مدیر را برگزار می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، حوزه مطالعات روند برای نخستین بار در ایران، توسط دفتر مطالعات روند مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور پیشرفته مخابرات جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در کشور معرفی شده و در حال توسعه است.

دوره آشنایی با مبانی مطالعات روند ضمن آنکه قشر تصمیم گیرنده و فعال در هر یک از حوزه‌ها و سطوح مدیریتی کشور را در هر رده و با هر پیشینه دانشی را با اصول یافتن روندها و جریان‌های خرد و کلان داخلی و جهانی آشنا می‌کند، به آنها کمک می‌کند با یافتن روندهای اختصاصی مربوط به حوزه حرفه‌ای خود و تحلیل صحیح آنها، با برنامه‌های کلان پیشرفت و توسعه پایدار جهانی به شکلی به‌روز آشنا شده و در جریان اخذ تصمیم‌های خود اصولی‌تر و موثرتر عمل کنند. مطالعات روند عبارت است از پیش‌بینی آینده از روی قرائن و شواهد تاریخی که تغییرات یک حوزه موضوعی پس از تحلیل داده‌هایش در گذشته نشان می ‌دهد.

این دوره در سه سطح شامل دوره مقدماتی (به ۴ ساعت)، دوره عمومی (به مدت ۴۰ ساعت) و دوره تخصصی (بسته به موضوع و سازمان زمان های متفاوتی خواهد داشت) برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی، شرکت در دوره مقدماتی، هم به جهت آشنایی اولیه با این موضوع و هم به عنوان پیش‌نیاز برای حضور در دوره عمومی و تخصصی مهندسی تحلیل و طراحی روند حائز اهمیت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.