چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / بانوان نقش تاثیرگذاری در حوزه کارآفرینی و اشتغال دارند

سرپرست فرمانداری شادگان:

بانوان نقش تاثیرگذاری در حوزه کارآفرینی و اشتغال دارند

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به نقش مؤثر بانوان در جامعه، گفت: بانوان نقش تاثیرگذاری در حوزه کارآفرینی و اشتغال دارند.

سعید حاجیان پیش ظهر امروز در جلسه کمیسیون بانوان این شهرستان اظهار کرد: نقش تاثیرگذار و اجتماعی زنان در پیشبرد اهداف جامعه، به عنوان نیمی از جمعیت جامعه انکارناپذیر است.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی توجه به امور بانوان به ویژه در زمینه اشتغال و کارآفرینی را بسیار مهم دانست و گفت: با فعال سازی سمن ها و نهادهای مدنی غیرسیاسی در حوزه زنان می توان خدمات ویژه ای به بانوان ارائه کرد و ضمن حمایت از این قشر زمینه خودکفایی و شکوفایی زنان را فراهم آورد.
سرپرست فرمانداری شادگان در زمینه اعطای تسهیلات با هدف اشتغالزایی در مناطق روستایی و شهری در برنامه دولت دوازدهم تصریح کرد: بدون شک اشتغالزایی بانوان روستایی و شهری نیز در این حوزه مورد حمایت قرار می گیرد که از مصادیق آن می‌توان به مشاغل خانگی و حضور جدی و فعال بانوان در این زمینه اشاره داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش زنان تحقق توسعه پایدار تأکید کرد و افزود: فعال کردن بانوان در بخش های مختلف نیازمند برنامه ریزی منسجم در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی است.
حاجیان در ادامه با اشاره به حضور و نقش کم رنگ بانوان شادگانی در عرصه های اجتماعی،سیاسی و اقتصادی شهرستان افزود: دولت به این باور رسیده است که حضور فعال و موثر بانوان در صحنه می تواند در جامعه نشاط ایجاد کند و شاخص های امید را بهبود بخشد.
وی در پایان یادآور شد: یکی از مهمترین وظایف شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل مشکلات و توانمندسازی آنان است.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.