صفحه اصلی / استان ها / بازدید سرزده شهردارمحبوب شاهرودازمدرسه شهید نادری درهفته معلم
بازدید سرزده شهردارمحبوب شاهرودازمدرسه شهید نادری درهفته معلم

بازدید سرزده شهردارمحبوب شاهرودازمدرسه شهید نادری درهفته معلم

شاهرود-بابامحمدی : در هفته بزرگداشت مقام معلم، شهردارمحبوب شاهرود از مدارس سطح شهر بازدید نموده و به زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

شاهرود-بابامحمدی : در هفته بزرگداشت مقام معلم، شهردارمحبوب شاهرود از مدارس سطح شهر بازدید نموده و به زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش کسب و کار نیوز، شهردارشاهرود با حضور در کلاس های درس دبیرستان شاهدشهید نادری هفته معلم و مقام استاد را گرامی و یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری را پاس داشت و با تقدیم شاخه گل و شیرینی ، از تلاش‌های دلسوزانه آنها در بسط و گسترش علم و دانش و ارشاد نسل سرافراز کنونی تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

مهندس محسن احمدی درادامه به بیان ویژگی‌های شخصیتی این معلم بزرگ پرداخت و رفتار و منش شهید مطهری را الگویی شایسته و بایسته برای معلمان ذکر کرد و با اشاره به نقش معلمان در پیشرفت و توسعه در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی تلاش مضاعف معلمان را در تحقق این امر یادآور شد

وی هدف از بازدید مدارس را تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمان عنوان کرد و گفت: هفته معلم بهترین فرصت است تا از مقام معلمان در حد بضاعت تقدیر شود.

شهردارشاهرود با اشاره به رویکرد شهرداری در راستای تعامل سازنده با ظرفیت های انسانی و نخبگان سطح منطقه و آگاهی از درخواست اقشار مختلف به ویژه معلمان گرانقدر و بهره مندی از پیشنهادات و نظرات سازنده این بزرگوران گفت: استمرار بازدید از مدارس و …سطح منطقه وبهره گرفتن ازنظرات شهروندان در دستور کار شهرداری قراردارد

این حضور بدون هماهنگی قبلی و بصورت سرزده صورت گرفت که تعجب و خوشحالی مدیرومعلمان مدارس و دانش آموزان را در پی داشت.

شایان ذکر است دراین دیدارخانم امینیان مدیرمدرسه ؛معلمان ودانش آموزان ازتلاشهای شبانه روزی محسن احمدی شهردارمحبوب که درمدت کوتاه وبارویکردی جدید اقدامات چشمگیری درسطح شهرانجام داده وموجبات رضایتمندی شهروندان رادرپی داشته است ؛تقدیروتشکرنمودند.

همچنین مطالعه کنید:

طوفان ۷۶۹ نفر را در سیستان راهی بیمارستان کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید محبی روز شنبه ۲۴ تیر اظهارکرد: در پی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.