صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / کتاب “انسان آکادمیک” منتشر شد
کتاب “انسان آکادمیک” منتشر شد

کتاب “انسان آکادمیک” منتشر شد

کتاب "انسان آکادمیک" توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با همکاری پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

کتاب

به گزارش کسب و کار نیوز، در بخش نخستین کتاب “انسان آکادمیک” اثر پی بوردیو که توسط علی‌رضا کاویانی از زبان فرانسوی به فارسی ترجمه شده، آمده است: “با ورود به حوزه مطالعه جهان اجتماعی- امری که نسبت بدان اهتمام ورزیده‌ایم- ناگزیر خواهیم بود به گونه‌ای تاثیر گذار با برخی مشکلات اساسی معرفت شناختی رودرروشویم؛ مشکلاتی که همگی به مسئله اختلاف میان شناخت عملی و شناخت آکادمیک مربوط می‌شوند”.

برخی از عناوین مباحث ارائه شده در کتاب فوق الذکر نیز به شرح ذیل است: “کتابی برای سوزاندن” ، “فرارویی و تقابل دانشکده‌ها” ، “شایستگی علمی و شایستگی تجربی” ، “فضای سرمایه و اشکال قدرت” ، “ساختار فضای قدرت‌ها”، “استادان عادی و جذب اعضای هیئت علمی”، “دفاع از هیئت علمی و گسست از توازن” و “توهم خودانگیختگی”.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، این کتاب که زیر نظر کمیسیون تعلیم و تربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنج فصل و در ۴۴۰ صفحه در فروردین ماه ۱۳۹۷ به زیور طبع آراسته شده، با قیمت ۲۰۰ هزار ریال در دسترس علاقه‌مندان مباحث دانشگاهی قرار دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.