صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / کاش در این مرحله دو تیم ایرانی با هم بازی نداشتند
کاش در این مرحله دو تیم ایرانی با هم بازی نداشتند

مهدی رجب زاده:

کاش در این مرحله دو تیم ایرانی با هم بازی نداشتند

بازیکن ذوب آهن اصفهان گفت: کاش در این مرحله دو تیم ایرانی به یکدیگر نمی خوردند تا به اجبار یکی از آن ها مجبور به حذف شود.

پرسپولیس- ذوب آهن

مهدی رجب زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص نایب قهرمانی ذوب آهن در لیگ هفدهم تصریح کرد: نایب قهرمانی تیم ذوب آهن را به همه مردم اصفهان و طرفداران ذوب آهن  تبریک می گویم، خوشحالم که توانستیم سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. به خاطر شرایطی که در نیم فصل اول داشتیم، نتوانستیم قهرمانی را به دست آوریم.

وی در خصوص بازی ذوب آهن و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: کاش در این مرحله دو تیم ایرانی به یکدیگر برخورد نمی کردند تا به اجبار یکی از آن ها مجبور به حذف شود. تیم ذوب آهن و استقلال شرایط مشابه نسبت به یکدیگر دارند. ذوب آهن نایب قهرمان لیگ و استقلال قهرمان جام حذفی شده است و این می تواند به جذابیت این بازی بیافزاید. من و همه بچه ها تلاش می کنیم که در  بازی روز سه شنبه که بازی خانگی برای ما محسوب می شود پیروز شویم تا در تهران کار راحت تری داشته باشم.

بازیکن سابق تیم ملی با اشاره به اینکه فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد ندارد، خاطر نشان کرد: هنوز با من در رابطه با تمدید قرارداد از طرف باشگاه هیچ صحبتی نشده است ولی اگر باشگاه من را بخواهد در خدمت تیم ذوب آهن هستم.

رجب زاده در خصوص کارکردن با امیر قلعه نویی، سرمربی موفق این روزهای فوتبال ایران گفت: به غیر از اوایل فصل که امیر قلعه نویی، آن طور که باید با ذوب آهن آشنا نبود، در کنار ایشان  فصل بسیار خوبی را سپری کردیم و اگر در یکی دو بازی امتیاز از دست نمی دادیم، می توانستیم قهرمان هم شویم.

وی در خصوص بازی های پیش روی تیم ملی در جام جهانی تصریح کرد: بازی های جام جهانی برای همه تیم ها دشوار است، ولی ما می توانیم این دوره شگفتی ساز جام جهانی شویم. این که به اصطلاح می گویند آبرومندانه ببازیم یک تفکر قدیمی است و این باعث خود کم بینی می شود! دوره قبل هم با اینکه گروه سختی داشتیم، می توانستیم به راحتی صعود کنیم. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.