صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / تلاش قانونگذاران آمریکا برای افشای تبلیغات فیس‌بوکی وابسته به روس‌ها
تلاش قانونگذاران آمریکا برای افشای تبلیغات فیس‌بوکی وابسته به روس‌ها

تلاش قانونگذاران آمریکا برای افشای تبلیغات فیس‌بوکی وابسته به روس‌ها

اعضای حزب دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده کردن انتشار 3000 تبلیغات فیسبوکی هستند که توسط شرکت‌های وابسته به روسیه منتشر شده‌اند.

فیسبوک

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این تبلیغات که توسط آژانس تحقیقاتی اینترنتی که مقر آن در سن‌پترزبورگ است، منتشر شده است.

در حال حاضر اعضای کنگره در حال بررسی هستند که چه اطلاعاتی باید منتشر شود.

در ماه مارس، آمریکا تحریم‌هایی علیه این آژانس تحقیقاتی و بنیانگذار آن اعمال کرد. همچنین این آژانس از سوی رابرت مولر، بازرس ویژه اف‌.‌بی.‌آی در امور مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا مورد پیگیری و تحقیق قرار گرفت.

زاکربرگ موسس فیس بوک پیش از این نیز قصور این شبکه اجتماعی را در جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط طی رقابت‌های انتخاباتی گذشته آمریکا پذیرفته بود. او همچنین اظهار کرد، فیسبوک در حال همکاری با بازرس ویژه آمریکا در روند تحقیقات پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ است. وی در این باره گفت: کاری که با بازرس ویژه این پرونده انجام می‌دهیم محرمانه است. می‌خواهم در جلسه‌ای علنی اطمینان بدهم که چیزی را که محرمانه است فاش نمی‌کنم.

چندی پیش مدیرعامل فیسبوک در نخستین حضور رسمی‌اش در کنگره آمریکا برای فرونشاندن جنجال‌های ایجاد شده بر سر خلل امنیتی در این شبکه اجتماعی که خشم قانونگذاران و دو میلیارد کاربر این شبکه را برانگیخته، نزدیک به پنج ساعت به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی رشد اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۴

به گزرش کسب و کار نیوز، این سازمان مستقر در پاریس در گزارش چشم‌انداز اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.