صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / بودجه انیمیشن ۲۵ درصد افزایش می یابد
بودجه انیمیشن ۲۵ درصد افزایش می یابد

رئیس سازمان صدا و سیما:

بودجه انیمیشن ۲۵ درصد افزایش می یابد

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: امسال با توجه به اتفاق های خوب رخ داده در نخستین جشنواره پویانمایی در همدان، 25 درصد اعتبارات مربوط به انیمیشن افزایش می یابد.

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالعلی علی عسکری شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی با هنرمندان برگزیده پویانمایی کشور بیان کرد: برای برندسازی پویانمایی اقدام ها و حمایت های لازم صورت می گیرد.
وی با عنوان اینکه به انیمیشن اعتقاد راسخ دارم، اضافه کرد: هنرمندان در چهره سازی انیمیشنی کمک کنند چراکه با چهره انیمیشنی و الگوسازی می توان بسیاری از مفاهیم را منتقل کرد.
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی مهندسی پیام را مهمترین اولویت هنرمندان دانست و افزود: انیمیشن کشور باید صلابت و پاکیزگی خود را حفظ کند.
علی عسکری خاطر نشان کرد: نگاهی به کارنامه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی موید این است که در همه بخش ها رشد داشته ایم.
به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس سازمان صدا و سیما در سوین روز از جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی، با پرواز تهران – همدان وارد این استان شد سپس به همراه استاندار همدان از ساختمان در حال ساخت صدا وسیمای مرکز همدان بازید کرد.
بازدید از کارگاه های هنری و آموزشی در محل دهکده گنجنامه و دیدار با هنرمندان و برگزیدگان حوزه انیمیشن از دیگر برنامه های وی در همدان بود.
نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران از ۱۵ اردیبهشت در همدان آغاز شد و این برنامه تا هفدهم این ماه ادامه دارد.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

همچنین مطالعه کنید:

سیمرغ کارگردانی بر دوش بهروز افخمی/ «مجنون» بهترین فیلم جشنواره

به گزارش کسب و کار نیوز، روز یکشنبه ۲۲ بهمن چهل و دومین جشنواره بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.