صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / رویدادها / برگزاری نخستین رویداد “استارتاپ ویکند” گردشگری در گرگان
برگزاری نخستین رویداد “استارتاپ ویکند” گردشگری در گرگان

برگزاری نخستین رویداد “استارتاپ ویکند” گردشگری در گرگان

شهردار گرگان گفت: نخستین رویداد “استارتاپ ویکند گردشگری گرگان” از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه توسط شهرداری گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم عبدالرضا دادبود ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین رویداد “استارتاپ ویکند” گردشگری اظهار داشت: براساس استانداردهای استارتاپ ویکند، این رویداد نیز یک برنامه ۵۴ ساعته آخر هفته است که در آن گروهی از علاقمندان به راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا، فناوران حوزه‌های مختلف، هنرمندان گرافیست و صاحبان ایده گردهم آمده تا فرآیند تبدیل ایده به محصول تجاری فناورانه را با همراهی مربیان مجرب و متخصص تجربه کنند و در انتها ماحصل کار را به داوران ارائه دهند.

ادامه داد: شهرداری گرگان با هدف حمایت از محصولات و کالاهای فناورانه ملی که ماحصل استارتاپ‌های بومی است، ایجاد نشاط در ایده‌پردازان جوان و بهره‌مندی از ایده‌های فناورانه در حوزه‌ی گردشگری این رویداد را برگزار می‌کند و ارتقای برند شهری گرگان، توسعه گردشگری الکترونیک و بررسی ایده‌های برتر گردشگری شهری از جمله دیگر اهداف این رویداد است.

وی با بیان لزوم ایجاد زمینه‌های افزایش مشارکت‌های اجتماعی شهروندان ادامه داد: مسئولیت دبیرخانه این رویداد به دفتر برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی شهرداری سپرده شده است که با همکاری تیم گرگان استارتاپ و همراهی و حمایت تعدادی از مجموعه های دولتی و خصوصی در حال برنامه‌ریزی و پیگیری است.

رئیس عالی رویداد استارتاپ ویکند گردشگری گرگان افزود: علاقمندان به ایجاد کسب و کارهای فناورانه در موضوعات مختلف مرتبط با گردشگری می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت www.gorgansw.ir در این رویداد شرکت کنند.

دادبود با اشاره به انواع گردشگری شهری، بومگردی و اکوتوریسم، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی و غیره گفت: استان گلستان و شهر گرگان دارای قابلیت‌های فراوانی در زمینه گردشگری است که محصولات فناورانه و خلاق برآمده از این‌گونه رویدادها و استارتاپ‌ها برای ترویج و توسعه آن می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

همچنین مطالعه کنید:

کشف مواد جدید با استفاده از هوش مصنوعی

مشاور ارشد تحقیقات و کارآفرینی با بیان اینکه یادگیری ماشینی و انفورماتیک مواد مسیر کشف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.