صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / اولویت‌های بیمه حافظ برای هفدهمین سال فعالیت
اولویت‌های بیمه حافظ برای هفدهمین سال فعالیت

اولویت‌های بیمه حافظ برای هفدهمین سال فعالیت

مدیرعامل بیمه حافظ در پیامی با تبریک شانزدهمین سالگرد تاسیس این شرکت، اولویت های بیمه حافظ را در آغاز هفدهمین سال فعالیت، مدیریت ریسک و ارایه خدمات نوین الکترونیکی اعلام کرد.

بیمه حافظ

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی بیمه حافظ، عبدالرسول عطایی، در پیامی شانزدهمین سالروز تاسیس این شرکت را تبریک گفت. در متن  پیام عطایی آمده است: اکنون که در آستانه شانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ، در سالی که مزین به نام سال حمایت از کالای ایرانی است برخود لازم می دانم تا به پاس تلاش های مجدانه و بی شائبه تمامی مدیران و کارکنان عزیز این شرکت در تهران و سایر شهرستان ها مراتب تشکر خود را اعلام کنم.

وی در این پیام خاطرنشان کرده است: اکنون که قدم در هفدهمین سال تاسیس شرکت می گذاریم، اعتقاد داریم که با تقویت روحیه کارگروهی، زنده نگه داشتن ارزشهای سازمانی، بازاریابی و تبلیغات، توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی، مدیریت ریسک، ارایه خدمات نوین الکترونیکی، پیگیری مطالبات، پرداخت سریعتر خسارت ها، توجه ویژه به حاکمیت شرکتی و استفاده از ظرفیت های موجود در مناطق آزاد و ویژه می توانیم به اهداف والای شرکت فائق آییم و شعار “بیمه حافظ، حافظ منافع شما” را همواره محقق سازیم.

وی با تبریک فرارسیدن شانزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه حافظ به خانواده بزرگ این شرکت برای همه آنها آرزوی سلامتی و بهروزی کرده است.  

همچنین مطالعه کنید:

مشکل بیمه‌نامه ترانزیتی حل شد/ تلاش بیمه مرکزی برای رفع تعلیق کارت سبز

به گزارش کسب و کار نیوز، علی استاد هاشمی، رییس کل بیمه مرکزی افزود: از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.