صفحه اصلی / استان ها / کردستان / کلنگ احداث دبیرستان ۱۸ کلاسه سروش در سنندج بر زمین زده شد
کلنگ احداث دبیرستان ۱۸ کلاسه سروش در سنندج بر زمین زده شد

کلنگ احداث دبیرستان ۱۸ کلاسه سروش در سنندج بر زمین زده شد

همزمان با چهارمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، کلنگ احداث دبیرستان 18 سروش آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج بر زمین زده شد .

کلنگ زنی

به گزارش کسب و کار نیوز، آئین کلنگ زنی دبیرستان ۱۸ کلاسه سروش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، فرماندار سنندج، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج و جمعی از مسئولان استانی و محلی امروز برگزار شد.

در این مراسم رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تبریک هفته معلم و تقدیر از توجه مسئولین به امر مدرسه سازی، خواستار تسریع در احداث این پروژه آموزشی و تحویل برای سال تحصیلی جدید شد.

وی در ادامه با اشاره جزئیات و مشخصات این پروژه آموزشی گفت: دبیرستان ۱۸ کلاسه سروش با دو هزار و ۵۵۰ متر مربع زیربنای آموزشی، احداث خواهد شد که دارای ۴۰ اتاق شامل ۱۸ کلاس درس، دو آزمایشگاه، یک سالن، سرایداری، سرویش های بهداشتی و ۵۰۰ متر مربع محوطه است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث این پروژه آموزشی اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: اعتبار موردنظر از محل استانی و تملک دارایی تامین و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث خواهد شد.

در ادامه با حضور مسئولان کلنگ احداث این پروژه آموزشی بر زمین زده شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.