صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / کره شمالی: ترامپ به استفاده از زبان تهدید پایان دهد
کره شمالی: ترامپ به استفاده از زبان تهدید پایان دهد

کره شمالی: ترامپ به استفاده از زبان تهدید پایان دهد

کره شمالی تهدید شدید اللحنی را علیه رئیس جمهوری آمریکا مطرح کرده و به وی هشدار داده است که باید قبل از دیدار با رهبر کره شمالی، از زبان تهدید و اعمال فشار دست بردارد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از رویترز، یک مسئول در وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد، ایالات متحده باید از عبارت‌ها برای اعمال فشار و هر عبارت مربوط به “تهدیدهای نظامی” آمریکا در قبال پیونگ یانگ دست بردارد.

وی افزود: ایالات متحده و رئیس جمهور آن اگر تمایل دارند که با کره شمالی صلح برقرار کنند، باید کاملا از سخنان عمدی که می‌تواند خشم کره شمالی را برانگیزد، دست بردارند.

این مقام مسئول کره شمالی تصریح کرد: واشنگتن برای گمراه سازی افکار عمومی تلاش می‌کند و این گونه إلقاء می‌کند که تعهد کره شمالی برای خلع سلاح‌های هسته‌ای خود ناشی از تحریم‌ها و دیگر فشارها بوده است. همچنین واشنگتن با استقرار یگان‌های نظامی در شبه جزیره کره، تلاش می‌کند تا فضای خوب کنونی را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات تلاش خطرناکی برای از بین بردن فضای گفتگو است. فضای گفتگو به سختی حاصل گشت و به نظر می‌رسد که واشنگتن تلاش می‌کند تا اوضاع را مجددا به مکان اول برگرداند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.