صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / پیکر ۶ نفر از جان باختگان پرواز ” تهران – یاسوج ” هنوز پیدا نشده است
پیکر ۶ نفر از جان باختگان پرواز ” تهران – یاسوج ” هنوز پیدا نشده است

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد:

پیکر ۶ نفر از جان باختگان پرواز ” تهران – یاسوج ” هنوز پیدا نشده است

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون پیکر ۶ نفر از جانباختگان سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" پیدا نشده است.

جستجوی پیکرهای هواپیمای تهران یاسوج

کامروز امینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: از ابتدای وقوع سانحه هوایی پرواز “تهران _یاسوج” وظایف ما در زمینه احراز هویت، تعیین علت فوت و صدور جواز دفن مورد بررسی و تفکیک قرار گرفت. 

وی اظهار کرد: از ابتدای حادثه سقوط هواپیما تاکنون تعداد ۲۱۲ بافت انسانی متعلق به ۶۰ مسافر جانباخته توسط امدادگران هلال احمر کشف و به پزشکی قانونی استان تحویل داده شد. 

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون کار کدگزاری، نمونه برداری و انجام آزمایش‌های ژنتیکی و جواب نمونه ها بر این اساس بود که اسامی ۶۰ نفر از جانباختگان پرواز “تهران – یاسوج” در کد نمونه ها بود که از این تعداد ۲۲نفر شرایط تحویل به خانواده ها را داشتند.

امینی با بیان اینکه پیکر ۳۸ نفر دیگر از جانباختگان این حادثه به دلیل کامل نبودن، شرایط تحویل به خانواده‌ها را ندارند، تصریح کرد: تاکنون اسامی ۶ نفر از جانباختگان این سانحه هوایی(کادر پروازی و مسافران) هنوز در نمونه هایی که به پزشکی قانونی ارسال شده وجود نداشت.

وی با اشاره به شرایط تحویل اجساد جانباختگان ادامه داد: امیدواریم با ادامه روند جستجو ی بقایای پیکر جانباختگان در ارتفاعات دنا توسط هلال احمر هر چه سریعتر مابقی پیکرها پیدا شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در صورتی که پیکر‌های جانباختگان با انجام آزمایش‌های ژنتیکی کامل شوند یا دستگاه‌های ذیربط پایان جستجو را اعلام کنند ما موظف به تحویل پیکر‌های فوت شدگان به خانواده هایشان هستیم. 

امینی اضافه کرد: تاکنون خانواده‌هایی که پیکر‌های عزیزانشان را تحویل نگرفته اند و نیاز به گواهی فوت داشته اند طبق ضوابط قانونی و به دستور مقام قضایی برای آن‌ها گواهی فوت صادر شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.