رئیس اتاق اصناف اراک معتقد است: نامگذاری امسال با شعار حمایت از کالای ایرانی، پیامی جهادی برای اصناف است؛ در این رقابت سخت، کمکی به اصناف نمیشود و اصناف به تنهایی باید به تولید بپردازند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران ، جمشید زند ابتدا به نقش اصناف پرداخت و گفت: «اصناف به عنوان پیشانی کار و ویترین دولت در شعار امسال نقشی اساسی ایفا میکنند. حلقه آخر چرخه که مصرفکننده است، ارتباطی دائم با اصناف دارد پس اصناف میتواند در فروش کالای ایرانی تاثیر بسزایی داشته باشد.» وی ادامه داد: «تولیدکنندگان باید این اتفاق را به چشم یک فرصت ببینند و در راستای ارتقای کیفیت کالایشان بکوشند. در غیر این صورت مردم اعتمادشان را به محصولات ایرانی از دست میدهند و اصناف هم چوپان دروغگو میشوند؛ چرا تلاش کردند تا مردم به کالای ایرانی توجه کنند. پس نباید از اعتماد مردم سواستفاده کرد تا آنها متضرر شوند.» زند در پایان به وظیفه سنگین اصناف اشاره کرد و گفت: «نامگذاری امسال با شعار حمایت از کالای ایرانی، پیامی جهادی برای اصناف است. در این رقابت سخت، کمکی به اصناف نمیشود و اصناف به تنهایی باید به تولید بپردازد. در این زمینه دو مورد بسیار مهم باید مورد توجه قرار گیرد: موضوع اول کیفیت و قیمت است و دیگر موضوع فرهنگ استفاده از کالای ایرانی است. اگر این دو مورد اصلاح بشود میتوان امیدوار بود و در غیر این صورت اتفاقی رخ نخواهد داشت.»
رئیس اتاق اصناف اراک
حمایت از کالای ایرانی، پیامی جهادی برای اصناف است
رئیس اتاق اصناف اراک معتقد است: نامگذاری امسال با شعار حمایت از کالای ایرانی، پیامی جهادی برای اصناف است؛ در این رقابت سخت، کمکی به اصناف نمیشود و اصناف به تنهایی باید به تولید بپردازند.