چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / آب مناطق روستایی زلزله‌زده بویراحمد و دنا وصل شده است
آب مناطق روستایی زلزله‌زده بویراحمد و دنا وصل شده است

آب مناطق روستایی زلزله‌زده بویراحمد و دنا وصل شده است

مدیرعامل آب و فضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از وارد آمدن خسارت به تأسیسات آبرسانی مجتمع های آب روستایی در شهرستان بویراحمد و دنا در پی زلزله 5.2 ریشتری خبر داد.

آب آشامیدنی

«فیض الله پاسره» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: مجتمع آبرسانی ۳۰ روستای شهرستان‌های بویراحمد ودنا از جمله روستاهای گوشه و مزدک‌ها، گنجه‌ای بزرگ، ده برآفتاب، کریک و دارشاهی و کوخدانها با جمعیت ۴۷۰۰ نفر دچار خسارت شدند.

 وی اظهار کرد: در مجموع بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات آبرسانی روستای این دو شهرستان خسارت وارد شده است.

مدیرعامل آب و فضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم‌اکنون آب همه روستاهای مذکور وصل شده و مشکلی در خصوص تأمین آب وجود ندارد.

پاسره خاطرنشان کرد: مناطق آسیب‌دیده در نقاط سخت گذر و صعب‌العبور بوده که امکان حمل مصالح با خودرو میسر نبوده و حمل مصالح در شرایط بسیار دشوار صورت گرفت.

وی ادامه داد: پنج تیم تعمیرات و جوشکاری‌، عملیات ترمیم خطوط آسیب‌دیده آب روستایی که بر اثر زمین لرزه تخریب شده را انجام دادند.

وی یادآور شد: پنج تانکر وظیفه آبرسانی سیار به روستاهایی که خطوط و تأسیسات انتقال آب آنها آسیب‌دیده بود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.