صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / ۱۲ عنوان کتاب گویا در نشر سوره مهر عرضه شد
۱۲ عنوان کتاب گویا در نشر سوره مهر عرضه شد

چند خبر کوتاه از نمایشگاه کتاب؛

۱۲ عنوان کتاب گویا در نشر سوره مهر عرضه شد

نشر سوره مهر 12 عنوان کتاب گویای جدید با موضوعات ادبیات دفاع مقدس ، رمان، داستان و خاطره نگاری را در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مخاطبان عرضه کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کتاب‌های صوتی «همه سیزده سالگی‌ام» خاطرات مهدی طحانیان نوشته گلستان جعفریان با گویندگی مهرداد مهماندوست، «گلستان یازدهم» خاطرات همسر شهید علی چیت سازیان نوشته بهناز ضرابی زاده با گویندگی سعیده فرضی و کتاب «شنام» خاطرات کیانوش گلزار راغب با گویندگی مهرداد مهماندوست در نمایشگاه کتاب به بازدیدکنندگان ارایه می شود.
«سفر به گرای ۲۷۰ درجه» نوشته احمد دهقان با گویندگی مهرداد مهماندوست، «وقتی مهتاب گم شد» خاطرات شهید علی خوش لفظ به قلم حمید حسام با صدای جواد پیشگر و مهرداد عشقیان و «زیتون سرخ» خاطرات ناهید یوسفیان با گویندگی رویا فلاحی و «خاطرات مرضیه حدید چی (دباغ)» نوشته محسن کاظمی با گویندگی افسانه محمدی از دیگر کتاب های گویا در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.
در حوزه قصه و رمان نیز کتاب صوتی «تی لم» نوشته میثم امیری با صدای نورالدین جوادیان به نمایشگاه کتاب رسید.
در بخش طنز کتاب های صوتی «آب نبات هل دار» نوشته مهرداد صدقی با صدای میرطاهر مظلومی، کتاب «کافه خنده» نوشته علیرضا لبش با گویندگی نورالدین جوادیان و سعیده فرضی، «گچ پژ» نوشته محسن رضوانی با صدای علی آباقری ارایه شده است.
همچنین در بخش کودک هم امسال یک مجموعه جدید در اختیار مخاطبان کودک و نوجوان قرار گرفته است.
مجموعه ۱۰ جلدی کتاب صوتی «یک کار خوب» با گویندگی سمیرا حاجی فتحعلیان عرضه شده است.

** میثم ابراهیمی، نویسنده و پژوهشگر کشور، صاحب آثاری چون رمان «سال سی‌ام» و کتاب «پرسیدن و جنگیدن» در چهارمین روز از نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ مهمان غرفه نشر نی است و در ششمین روز از نمایشگاه نیز محمد دهقانی، نویسنده، مترجم، پژوهشگر ادبیات کلاسیک ایران مهمان این غرفه خواهد بود.
محمد دهقانی که آثاری چون «از شهر خدا تا شهر انسان: در نقد و بررسی ادبیات کلاسیک و معاصر»، «حدیث خداوندی و بندگی : تحلیل تاریخ بیهقی» و مجموعه تاریخ و ادبیات ایران را در فهرست آثار خود دارد، در تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در غرفه نشر نی، میزبان علاقه‌مندان خود است.
همچنین عبدالله کوثری، مترجم صاحب نام کشورمان که ترجمه آثاری چون «مجموعه آثار آیسخولوس»، «زنان تروا و توئستس»، «ریچارد سوم»، «داستان‌های کوتاه امریکای لاتین» و «سرگذشت سوررئالیسم» را در کارنامه ترجمه خود دارد، در هشتمین روز از نمایشگاه کتاب از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در غرفه نشر نی واقع در راهروی ۳۱ در شبستان اصلی مصلی امام‌خمینی (ره) حاضر می‌شود.
علاقه‌مندان به این نویسندگان و مترجمان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در روزهای ذکر شده به غرفه نشر نی، واقع در راهروی ۳۱ در شبستان مصلی امام خمینی (ره) حضور یابند.

**ناشران انقلاب اسلامی در چهارمین روز نمایشگاه کتاب سی و یکم نشست های تخصصی برگزار می کند.
چهار نشست «دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی»، «دستاوردهای انقلاب در حوزه شعر»، «تسخیر لانه جاسوسی» و «جایگاه ادبیات کودک در انقلاب اسلامی» امروز ۱۵ اردیبهشت ماه از سوی مجمع ناشران انقلاب اسلامی برپا می شود.
نشست «دستاوردهای انقلاب در حوزه شعر» با حضور محمدرضا سنگری و حسین قرایی ساعت ۱۴:۳۰، نشست «تسخیر لانه جاسوسی» با حضور حجت‌الاسلام سعید فخرزاده مدیر تاریخ شفاهی دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری، حسن بهشتی پور کارشناس مسائل بین‌المللی ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.
همچنین نشست «جایگاه ادبیات کودک در انقلاب اسلامی» نیز با حضور حسین فتاحی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، معصومه انصاریان نویسنده و مترجم ادبیات کودک و نوجوان، رحیم مخدومی نویسنده و مدیر موسسه فرهنگی و هنری رسول آفتاب ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.
غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی، در شبستان مصلای امام خمینی (ره)، انتهای راهروی ۸، جنب غرفه انتشارات انقلاب اسلامی واقع شده است.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار « نه به کتاب نخواندن» از ۱۲اردیبهشت ماه در مصلی تهران آغاز شده و تا ۲۲ ادامه خواهد داشت.
در این دوره از نمایشگاه ۳ هزار ناشر حضور خواهند داشت که ۵۰۰ ناشر خارجی هستند.
به گفته امیر مسعود شهرام نیا قائم مقام نمایشگاه، پیش بینی می شود نمایشگاه امسال حداقل ۴ میلیون بازدیدکننده داشته باشد،
امسال ۳۳ هزار متر مربع از فضای نمایشگاه کتاب در اختیار ناشران عمومی، ۱۲ هزار متر در اختیار ناشران دانشگاهی، ۱۱ هزار متر در اختیار ناشران کودک و نوجوان، ۱۰ هزار متر در اختیار ناشران آموزشی و ۸ هزار متر در اختیار ناشران خارجی است.
کل فضای نمایشگاه کتاب ۱۳۰ هزار متر مربع است که از این مساحت، ۳۰ هزار متر مربع در سازه‌های موقت برپا شده است.
فراهنگ**۹۰۲۲** ۱۷۰۱

همچنین مطالعه کنید:

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه با بیان این خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.