صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / حامی توسعه دوچرخه سواری همگانی معرفی شد
حامی توسعه دوچرخه سواری همگانی معرفی شد

حامی توسعه دوچرخه سواری همگانی معرفی شد

محمد درویش بعنوان نفر برتر مسوولان سازمان‌ها و نهادهای حامی توسعه دوچرخه سواری همگانی سال ۹۵ و ۹۶ کشور برگزیده و معرفی شد.

دوچرخه‌سواری عمومی در روسیه

به گزارش کسب و کار نیوز، تنکابن میزبان سمینار حمل و نقل سبز بود که در این سمینار آلن پطروسیان مسئول دوچرخه سواری همگانی ایران، محمد درویش دبیر سیاست محیط زیست مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری و مسوولان شهری و ورزشی این شهر برگزار شد.

در این سمینار محمد درویش به عنوان نفر برتر مسوولان سازمان‌ها و نهادهای حامی توسعه دوچرخه سواری همگانی سال ۹۵ و ۹۶ کشور برگزیده و معرفی شد.

در بخش دیگر این مراسم از لوح برنامه راهبردی الزامات تعیین تنکابن به عنوان پایلوت دوچرخه سواری همگانی کشور توسط مسئول دوچرخه سواری همگانی ایران رونمایی شد.

برنامه راهبردی پایلوت های دوچرخه سواری همگانی کشور، نسبت به گذشته ارزشمند بعضی از شهرهای کشور که قبلا به عنوان شهر دوچرخه معروف بوده اند اما با توسعه بی رویه زندگی شهری این عنوان را از دست داده اند در نظر گرفته شده است. از طریق این طرح با تقسیمات جغرافیایی لازم ۶ پایلوت دوچرخه سواری همگانی در کشور مشخص می‌شود و با درخواست شهرستان‌ها و استانهای متقاضی واجد شرایط طی اجرای مفاد این برنامه نه تنها عنوان شهر دوچرخه به سبکی نوین و مفیدتر احیا می‌شود، بلکه شهرهای لایق به جایگاه‌های جهانی نیز توسط  فدراسیون جهانی ورزشهای همگانی (شهرهای جهانی پویا) و همچنین سازمان یونسکو (ژئوپارک های جهانی دوچرخه سواری) دستیابی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.