صفحه اصلی / اصناف / پیشکسوتان اتحادیه صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی تهران تقدیر شدند
پیشکسوتان اتحادیه صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی تهران تقدیر شدند

صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی

پیشکسوتان اتحادیه صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی تهران تقدیر شدند

در مراسمی با حضور رئیس اتاق اصناف ایران و اعضای هیات مدیره اتاق اصناف تهران از پیشکسوتان و فعالان صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی و علائم نیروهای مسلح تهران با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد.

در مراسمی با حضور رئیس اتاق اصناف ایران و اعضای هیات مدیره اتاق اصناف تهران از پیشکسوتان و فعالان صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی و علائم نیروهای مسلح تهران با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، رئیس اتحادیه صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی و علائم نیروهای مسلح در این مراسم با قدردانی از زحمات اعضای فعال این اتحادیه گفت: در شش ماهه دوم سال ۹۶ اقدامات بسیار موثری در اتحادیه صورت گرفته و تمام توان خود را برای حل مشکلات این صنف بکار گرفته ایم. حسین مصطفی زاده در گزارشی عملکرد ۶ ماهه اتحادیه صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی و علائم نیروهای مسلح را تشریح کردو افزود: لوازم آتش نشانی تولید ایران از کیفیت بالایی برخوردار است و برنامه اتحادیه در سال ۹۷ حمایت از کالای ایرانی است. وی تصریح کرد: کمیسیون های تخصصی فنی و کمیسیون صلاحیت و آموزش اتحادیه به صورت تخصصی کار می‌کنند چرا که این اتحادیه با جان و مال مردم سروکار دارد و کارشناسان خبره که دارای دانش بالا و اطلاعات به روز دارند در کمیسیون مذکور فعالیت دارند. رئیس اتحادیه صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی افزود: در این مدت ۶ ماهه تلاش کردیم تا دفتر بسته شده اتحادیه در میدان حسن آباد را بازسازی و مجددا دایر کنیم تا اعضایی که در حسن آباد فعالیت دارند، دسترسی راحت تری داشته باشند. همچنین بدهی های گذشته اتحادیه را تصفیه کردیم و همچنین حق عضویت اتحادیه افزایش نداده ایم تا اعضا با اطمینان بیشتری فعالیت داشته باشند. وی افزود: برای حل مشکلات این صنف و سهول در روند فعالیت اعضای این صنف جلسات متعددی را با سازمان ها، ادارات و ارگان‌هایی مانند آتش نشانی، مرکز تحقیقات اورژانس، شهرداری، اماکن، شورای حل اختلاف، آگاهی و بسیج اصناف داشتیم تا بتوانیم در مسیر حرکت اتحادیه و پیشبرد اهداف و برنامه ها بهتر حرکت کنیم. مصطفی زاده تصریح کرد: اتحادیه صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی نخستین اتحادیه صنفی بود که در حادثه زلزله سرپل ذهاب (استان کرمانشاه) پیشقدم شد و بالغ بر ۷ میلیارد ریال کمک را جمع آوری کرد. همچنین این اتحادیه نخستین ستاد توزیع کالا را در منطقه دایر و کمک های جمع آوری شده به دست خود اعضای اتحادیه را در مناطق آسیب دیده توزیع کرد. وی افزود: برنامه های متعددی را برای توسعه فعالیت اتحادیه در سال ۹۷ داریم و این حرکت با همکاری اعضای اتحادیه به نتیجه خواهد رسید و تمام تلاش مان را برای حمایت از تولیدکنندگان این صنف و حمایت از تولید ایرانی بکار گرفته ایم.

همچنین مطالعه کنید:

تقدیر اتاق اصناف ایران از اقدامات پلیس اماکن در حفظ نظم بازار در ماه مبارک رمضان

به گزارش کسب و کار نیوز ، لذا، اتاق اصناف ایران ضمن تقدیر و تشکر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.