صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / قائم مقام نمایشگاه:با متخلفان قاچاق و عرضه کتاب جعلی برخورد می کنیم
قائم مقام نمایشگاه:با متخلفان قاچاق و عرضه کتاب جعلی برخورد می کنیم

قائم مقام نمایشگاه:با متخلفان قاچاق و عرضه کتاب جعلی برخورد می کنیم

قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،گفت: هیات رسیدگی به تخلفات نمایشگاه با متخلفان در حوزه قاچاق کتاب و عرضه کتاب های جعلی و بدون مجوز برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز،امیر مسعود شهرام نیا روز شنبه در نشستی خبری در محل نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: تخلفات در نمایشگاه دو دسته هستند که یکی مربوط به مسائل مالی مانند نقد کردن بن کارت ها و موضوعات مربوط به یارانه است و تخلف دیگر مربوط به قاچاق و عرضه کتاب های جعلی است که برخورد با آن با جدیت پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه در حوزه هایی که موضوع یارانه مطرح است همیشه عده ای سودجو وجود دارند، ادامه داد: استفاده از بن کارت ها توسط افراد غیر مسئول و خرید و فروش آن یکی از موارد تخلف بوده است که امسال با رایزنی های انجام شده با کارشناسان و متخصصان آی تی راهکارهایی برای مقابله با آن ارائه شده است.
شهرام نیا اضافه کرد: پیش از این سیستمی برای خرید آنلاین بن های دانشجویی وجود داشت که تصور می شد تخلف در آن کم باشد، اما عده ای سودجو با کپی کارت های دانشجویی و ثبت نام در این سیستم اقدام به نقد کردن این بن کارت ها کرده بودند .
به گفته قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران ، امسال با تمهیدات اندیشیده شده، تخلف های مالی مربوط به بن کارت ها نزدیک به صفر بوده است .
ادامه دارد…
فراهنگ**۱۸۸۰** ۱۷۰۱

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.