صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / فعالیت های فرهنگی بر اساس ارزش های دینی انجام شود
فعالیت های فرهنگی بر اساس ارزش های دینی انجام شود

فعالیت های فرهنگی بر اساس ارزش های دینی انجام شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: فعالیت های مختلف فرهنگی باید بر اساس ارزش های دینی و انقلابی ، برای همگان و با همکاری و حمایت تمام دستگاه ها و جلب مشارکت آحاد مردم انجام شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدمحمد رضا موالی زاده، شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: برنامه های فرهنگی در استان ها بنحوی برنامه ریزی شود که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و جوانان و در فضایی سالم برگزار شود.
وی ادامه داد: برای انجام برنامه های فرهنگی به حمایت و همراهی جدی ائمه جمعه و سایر مسوولان و دلسوزان با حضور مردم در تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و نظام یک ضرورت است.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انجام برنامه های متنوع و شاد فرهنگی در طول سال باید دقیق با حضور آحاد مردم و در نظر گرفتن اهداف و ارزش های دینی و اخلاقی برگزار شود.
آیت الله محمد رضا ناصری یزدی افزود: انجام برنامه های شاد و متنوع در طول سال اگر دقیق ، همگانی و در شان دارالعباده یزد برگزار شود نه تنها مضر نیست که حتی ضروری است.
وی ادامه داد: اگر برنامه های فرهنگی و شاد همراه با گناه نباشد و همه مردم بتوانند در سطح استان از آنها استفاده کنند هیچ منافاتی با ارزش های دینی ندارد و قطعا نیاز و مورد تاکید و تائید است.
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گزارشی از برنامه های فرهنگی و هنری امسال به خصوص اهمیت انجام برنامه های هنری و متنوع در یزد با همکاری مردم و مسوولان با رعایت فرهنگ دارالعباده تاکید کرد.
استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.
۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.