صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / جزییات معاملات سهامداران در فروردین ماه
جزییات معاملات سهامداران در فروردین ماه

جزییات معاملات سهامداران در فروردین ماه

آمار خرید و فروش سهامداران حقیقی و حقوقی در اولین ماه سال ۹۷ از سوی بورس تهران اعلام شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، آمار خرید و فروش سهامداران حقیقی و حقوقی در اولین ماه سال ۹۷ از سوی بورس تهران اعلام شد.

در نخستین ماه امسال حقیقی‌ها ۷ هزار و ۶۸۹ میلیارد ریال (۴۶.۲ درصد) و حقوقی‌ها ۸ هزار و ۹۳۶ میلیارد ریال (۵۳٫۸ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۹ هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال (۵۸.۷ درصد) و حقوقی‌ها ۶ هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال (۴۱.۳ درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.

این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته حقیقی‌ها ۲۱ هزار و ۲۲ میلیارد ریال(۶۸.۷ درصد) و حقوقی‌ها ۹ هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال(۳۱.۳ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۲۰ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال (۶۷.۲ درصد) و حقوقی‌ها ۱۰ هزار و ۲۸ میلیارد ریال (۳۲٫۸ درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته اند.

همچنین در سالی که گذشت حقیقی‌ها ۲۱۹هزار و ۵۰ میلیارد ریال (۴۸ درصد) و حقوقی‌ها ۲۳۵ هزار و ۷۷۱ میلیارد ریال (۵۲ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۲۲۱ هزار و ۴۸۸ میلیارد ریال (۴۹ درصد) و حقوقی‌ها ۲۲۱ هزار و ۴۸۸ میلیارد ریال (۵۱ درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته اند.

همچنین مطالعه کنید:

سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفند پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، دولت در سال ‌۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.