صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی در محکومیت شیوع خشونت جنسی

تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی در محکومیت شیوع خشونت جنسی

هزاران زن در سرزمین های اشغالی با برگزاری تظاهراتی شیوع خشونت جنسی علیه زنان در سرزمین‌های اشغالی از جمله از جانب مسئولان رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تظاهرات اسرائیلی ها

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از اسکای نیوز، در این تظاهرات که نزدیک به پنج هزار تن در آن شرکت داشتند و بیشتر آنها را زنان تشکیل می‌دادند، تظاهرکنندگان خشونت جنسی علیه زنان و شیوع آن در میان مسئولان رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

در این تظاهرات برخی از معترضان تصاویری از “اویک بوخریس” از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی را در دست داشتند که سال گذشته به تجاوز به یک نظامی زن زیردست خود متهم شد.

در این تظاهرات همچنین تصاویری از برخی بازیگران سینما و مسئولان در رژیم صهیونیستی حمل شد که همه به نوعی در ارتباط با جرایم جنسی محکوم شده بودند.

اخیراً پخش تصاویری از آزار جنسی در سرزمین‌های اشغالی به ویژه در میان نظامیان زن ارتش این رژیم، باعث افزایش حساسیت‌ها در سرزمین‌های اشغالی به این ناهنجاری اجتماعی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.