صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / برند «بانک صادرات ایران» ثمره اعتماد مردم ایران است
برند «بانک صادرات ایران» ثمره اعتماد مردم ایران است

صیدی در جمع مشتریان و کارکنان؛

برند «بانک صادرات ایران» ثمره اعتماد مردم ایران است

​مدیرعامل بانک صادرات ایران به دنبال حضور نوروزی در جمع کارکنان استانهای کرمانشاه، زنجان و آذربایجان شرقی، در تازه ترین سفر استانی خود در بهار سال ٩٧ در جمع همکاران و مشتریان خونگرم خوزستانی حاضر شد.

بانک صادرات ایران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی روز پنج شنبه ١٣ اردیبهشت در سفر به استان خوزستان طی بازدیدی از شعب بندر ماهشهر و شادگان، خدمت رسانی به مردم این استان را فرصتی مغتنم  برای کارکنان بانک صادرات ایران برشمرد و تحقق شعار همیشگی «حق با مشتری است» در بانک را در گرو خدمات با کیفیت و نوآوری در پاسخگویی به نیازهای مشتریان خرد و کلان بانک دانست.

صیدی در این سفر که به همراهی معاون بازاریابی و شعب بانک به خوزستان سفر کرده بود، موضوعات مختلفی را در استفاده از ظرفیت های بزرگ اقتصادی این استان مورد توجه قرار داد و با اشاره به وجود ١٢۶ شعبه بانک صادرات ایران در سطح این استان پهناور گفت: با این گستردگی و پراکندگی شبکه شعب می توان ظرفیت های استان خوزستان در جذب منابع و ارائه انواع خدمات بانکی را بسیار بالاتر پیش بینی کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ارتقای سطح نفوذ بانک در استان را نیز مورد توجه قرار داد و تقویت آن را مستلزم  اهمیت بیشتر به حوزه نیروی انسانی به خصوص آموزش، فعالانه تر دانست. صیدی در بازدید از شعب و ضمن تکریم مشتریان، از نزدیک با آنها به گفت و گو پرداخت و با بی اینکه بانک صادرات ایران، بانک مردم است، سهولت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و بهبود کیفیت ارائه این خدمات را یکی از رموز تکریم مشتریان دانست.

مدیرعامل بانک همچنین ضمن ابراز خرسندی از استقبال عمومی برای سپرده گذاری و استفاده از خدمات بانک صادرات ایران تاکید کرد و افزود: مشتریان انتظار دارند هر روز خدمات نوین و با کیفیت بالاتری از این بانک دریافت کنند، چرا که این اعتماد ثمره سالها تلاش دلسوزانه و بی دریغ تمامی همکاران بوده و با همت و جدیت، ماندگار شده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران که در این سفر میهمان مردم خوزستان بود، رسیدگی به امور کارکنان بانک و مسائل آنها را نیز به عنوان یکی از اولویت های کاری خود مد نظر قرار داد و دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.

صیدی گفت: بانکداران و همکاران صف به مثابه تلاشگران خط مقدم در شعب بانک هستند که توجه بیشتر به بهبود وضعیت معیشتی، تقویت سطح تعلق شغلی و انگیزه بالای این همکاران، مورد تاکید مدیران بانک است.

وی افزود: این قبیل مسائل بدون تردید بر کیفیت فعالیت آنها اثر می گذارد و یکی از عوامل تعیین کننده در تقویت برند بانک است. صیدی تصریح کرد: باید در صیانت و ارتقای برند معتبر بانک صادرات ایران کوشید. چه بسا ارزش این برند از ١٧٠٠ هزار میلیارد ریال دارایی آن بالاتر است.

در این بازدیدها که یک شعبه در شهر شادگان و ٢ شعبه در شهر ماهشهر را شامل می شد، برای تقویت ساختارهای بانک در خدمت رسانی به ظرفیت های بزرگ اقتصادی این مناطق دستوراتی به مسوولان شعب داده شد و در عین حال پیگیری مطالبات نیز مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.