صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / افت ۲٫۸ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال ۹۷
افت ۲٫۸ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال ۹۷

افت ۲٫۸ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال ۹۷

شاخص کل بورس از ابتدای سال تاکنون و در مدت ۲۴ روز معاملاتی، ۲ هزار و ۶۷۸ واحد معادل ۲.۸ درصد کاهش را به ثبت رسانده است.

شاخص

به گزارش کسب و کار نیوز، تازه ترین آمارها نشان می دهد، از ابتدای سال جاری تاکنون در مدت ۲۴روز معاملاتی، تعداد ۱۶ میلیارد و ۱۹۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۳۶هزار و ۵۰۸ میلیارد ریال در یک میلیون و ۷۳ هزار و ۷۷۷ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۰ میلیارد و ۳۸۵ میلیون سهم به ارزش ۱۷ هزار و ۷۲۱ میلیارد ریال در ۴۹۵ هزار و ۷۵۷ نوبت در بازار اول، به میزان ۵ میلیارد و ۴۸۸ میلیون سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال در ۵۵۸ هزار و ۹۷ نوبت در بازار دوم به میزان ۴ میلیون سهم به ارزش ۴ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال در ۲۷۷۲ نوبت در بازار بدهی،  ۱۰۰ هزار سهم به ارزش یک میلیارد ریال در ۱۷۱ نوبت در بازار مشتقه و ۳۲۰ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳ هزار و ۲۶۲میلیارد ریال در ۱۶ هزار و ۹۸۰نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرد تا کنون به رقم ۹۳ هزار و ۶۱۲ واحد رسیده است که نشان از ثبت افت ۲۶۷۸ واحدی معادل کاهش ۲٫۸ درصدی دارد. همچنین شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۶۵۹ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۴۱۴۷ واحد کاهش مواجه شده است.

همچنین مطالعه کنید:

واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش کسب و کار نیوز ،بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.