صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / اعطای ۲۳۰میلیاردریال وام اشتغالزایی پست بانک به سه استان محروم
اعطای ۲۳۰میلیاردریال وام اشتغالزایی پست بانک به سه استان محروم

پارسال صورت گرفت

اعطای ۲۳۰میلیاردریال وام اشتغالزایی پست بانک به سه استان محروم

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: استان‌های ایلام، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان پارسال بیش از 230 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت دریافت کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «خسرو فرحی» گفت: پارسال بیش از ۱۰۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت به استان خراسان جنوبی، ۹۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به استان ایلام و ۳۱میلیارد ریال نیز به استان سیستان و بلوچستان پرداخت شد.
وی اهداف پرداخت این تسهیلات را ایجاد و رونق طرح های آب و رونق کشاورزی در این مناطق دانست و افزود: امسال نیز برای حمایت از تولید داخلی برنامه هایی در دست داریم.
به گزارش کسب و کار نیوز، فرحی بیستم فروردین امسال اعلام کرد پست بانک پارسال تامین مالی ۵۴۴۵ طرح اشتغالزایی را با چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بر عهده داشت.
به گفته وی، در این مدت ۲۹۸۹ طرح با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش طرح‌های آب و کشاورزی، ۲۳۹۸ طرح آب و کشاورزی با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، ۲۲ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی با بیش از ۳۶۷ میلیارد ریال اعتبار و ۳۶ طرح با اعتبار ۵۰۹ میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش بخش صنعت تامین مالی شد.

اقتصام**۲۰۷۸*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اسنپ، از زمان شروع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.