صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ارتش سوریه بخش جنوبی الحجر الاسود در جنوب دمشق را آزاد کرد
ارتش سوریه بخش جنوبی الحجر الاسود در جنوب دمشق را آزاد کرد

ارتش سوریه بخش جنوبی الحجر الاسود در جنوب دمشق را آزاد کرد

یگان‌های ارتش سوریه به طور کامل بر بخش جنوبی محله الحجر الاسود تسلط یافتند و به عملیات خود علیه تروریست‌ها در چند محور در بخش شمالی این محله واقع در جنوب دمشق ادامه می‌دهند.

ارتش سوریه

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه به طور کامل بر بخش جنوبی محله الحجر الاسود تسلط یافتند و عملیات خود علیه تروریست‌ها در چند محور شمالی در این محله ادامه می‌دهند.

روز جمعه نیز یگان‌های ارتش سوریه دامنه تسلط خود در عمق منطقه الحجر الاسود را گستردش دادند و ساختمان الناحیه و سالن باشگاه کارگران قنیطره و مرکز جبایه الکهرباء را پس از درگیری با تروریست‌ها بازپس گرفتند.

نیروهای مهندسی در حال حاضر در حال پاکسازی بخش آزاد شده با هدف تامین امنیت آن و پاک کردن منطقه از مین‌های به جا مانده هستند.

یگان‌های ارتش سوریه روز پنجشنبه خطوط امدادرسانی تروریست‌ها و محورهای تحرکات آنها را بین شمال محله الحجر الاسود و جنوب آن بستند تا مناطق حضور تروریست‌ها به دو بخش تقسیم شود. این گام در راستای اجرای طرح نظامی تاکتیکی دقیق بود تا پاکسازی جنوب این محله را با کمترین تلفات هموار کند. بعد از تامین امنیت بخش جنوبی محله الحجر الاسود نیروهای ارتش بر بخش شمالی در همجواری اردوگاه الیرموک متمرکز می‌شوند. از روز گذشته درگیری‌های شدیدی در چند محور در این منطقه رخ داده است.

از سوی دیگر، امروز اتوبوس‌ها برای انتقال سومین سری عناصر تروریستی و خانواده‌های آنها حاضر در شهرک‌های «یلدا، ببیلا و بیت سحم» وارد این شهرک‌ها شدند تا تروریست‌ها  را به شمال سوریه منتقل کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.