صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / پیروی از توصیه‌های مقام معظم رهبری رمز پیروزی است
پیروی از توصیه‌های مقام معظم رهبری رمز پیروزی است

امام جمعه موقت اصفهان:

پیروی از توصیه‌های مقام معظم رهبری رمز پیروزی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: هرگاه از توصیه‌ها و امر ولی مسلمین پیروی کردیم پیروز بودیم.

امام جمعه موقت اصفهان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: پیامبر(ص) به حضرت علی (ع) فرمودند سه مطلب را در مسجد اعلام کن و سه بار بگو، خدا لعنت کند، کسی که مورد عاق والدین واقع شود، از امر ولی پیروی نکند و مزد کارگر را ندهد.

وی افزود: امروز با مشکل پرداخت نکردن حقوق کارگران و حقوق‌های نجومی و دزدی و غارت برخی افراد مسئول و فرار آنان روبه رو هستیم، هم‌چنین باید علت تعطیلی کارخانه‌ها را مشخص و مجرمین را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: هرگاه از توصیه‌ها و فرامین ولی امر مسلمین پیروی کردیم پیروز بودیم. زمانی که رییس جمهور آمریکا این گونه توهین آمیز صحبت و اعلام می‌کند، این کاغذ را پاره می‌کنم رهبر انقلاب در جواب گفت ما آن را می‌سوزانیم و این برخورد قاطعانه ایشان است و ما چه عکس العملی نشان دادیم.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اذعان کردند که به مساله برجام بی‌اعتماد هستم و امیدوار به مذاکره با آنان نباشید.

میردامادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بهترین راه مقابله با دشمن را حمایت از کالای ایرانی می‌دانند. اما آنانی که هنوز به دنبال کالای خارجی هستند و جنس قاچاق به کشور ترزیق کردند، از امر ولی سرپیچی کردند.

میردامادی افزود: تمسک به قرآن تنها راه پیشرفت اسلام و مسلمین است و در کشورهای حرمین معصومین، دولت‌های فریب خورده مزدور و نوکر، به کشور فقیر رحم نمی‌کنند و عروسی آنان را بمباران می‌کنند و این نشان از فراموشی قرآن است.

وی گفت: آمریکا می‌گوید اگر یک روز نباشیم کشورهای عربی نمی‌توانند خود را حفظ کنند. این تحقیر امت‌های مسلمان و دوری از قرآن است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: ما از دستورات معصومین فاصله گرفتیم و اگر این فاصله کم نشود قطعاً مورد عنایات آنان قرار نمی‌گیریم.

وی افزود: مقام رهبری آفت اشرافی گری در بین مسئولین را مصیبتی می‌دانند که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد و مسئولین نباید از خط و مرز امیرالمؤمنین (ع) دور شوند.

وی خاطرنشان کرد: روحیه اشرافی‌گری از نظر امام خمینی(ره) آفت بزرگی بود و در صورت مبتلای مسئولین به آن باید فاتحه کشور را خواند.

میردامادی گفت: امروز اتاق جنگ و وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ماست. راه مقابله پرداختن به اقتصاد داخلی و متکی شدن به خود و بستن چشم امید از آنان است.

وی با بیان این‌که دشمنان ما فهمیدند در جنگ نظامی نمی‌توانند کاری کنند، تاکید کرد: زمان زدن و فرار کردن گذشته است. امروز هر ضربه‌ای زده شود چندین ضربه محکم‌تر خواهند خورد و آمریکا و انگلیس بدانند که حرکت این انقلاب شروع شده و تا پایان ادامه دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.