صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / واکنش دانیل داوری به حضور نداشتن در لیست کی روش برای جام جهانی
واکنش دانیل داوری به حضور نداشتن در لیست کی روش برای جام جهانی

واکنش دانیل داوری به حضور نداشتن در لیست کی روش برای جام جهانی

دروازه بان ایرانی شاغل در بوندسلیگای ۲ حضور نداشتن در جام جهانی روسیه را قبول کرده است.

به گزارش کسب وکار نیوز و به نقل از سایت آلمانی reviersport، دانیل داوری دروازه بان ذخیره تیم دویسبورگ آلمان در این فصل چندان برای تیمش به میدان نرفت. البته اوضاع برای او در فصل آینده می تواند تغییر کند چرا که با فروش دروازه بان اصلی دویسبورگ، او می تواند امیدوار باشد که به دروازه بان نخست این تیم تبدیل شود.

داوری در ابتدا درباره حضور به عنوان دروازه بان شماره یک در این تیم گفت: من در گذشته بازیهای زیادی می کردم ولی در چند سال گذشته فرصت کمی برای بازی به من رسیده است. من دروازه بانی نیستم که از ذخیره بودن لذت ببرم. قطعا دوست دارم دروازه بان شماره یک تیمم باشم و برای همین تلاش می کنم. من فکر می‌کنم مربیان برای فصل جدید روی من به عنوان دروازه بان اصلی حساب باز کردند.

مارک فلن دروازه بان هلندی از چند تیم از جمله اشتوتگارت و هرتابرلین پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد از این تیم جدا می شود و دانیل داوری می تواند از این فرصت استفاده کرده و به عنوان دروازه بان شماره یک دویسبورگ مطرح شود؛ تیمی که تا سال ۲۰۱۹ داوری با آن قرارداد دارد.

دانیل داوری نباید انتظار داشته باشد با توجه به اینکه چندان برای تیمش بازی نکرده برای جام جهانی انتخاب شود. داوری در همین رابطه اضافه کرد: در صورتی که اینطور شود من جلوی تلویزیون برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و از این طریق تیم را حمایت خواهم کرد.

البته داوری از این طریق خیلی از همتای هلندی خود پیش است چرا که ایران برخلاف هلند لااقل در جام جهانی حضور دارد.

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.