صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز به خانه آخر رسید
هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز به خانه آخر رسید

هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز به خانه آخر رسید

هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز شامگاه پنجشنبه 13اردیبهشت‌ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز،‌ از دیدگاه هیات داوران جایزه بهترین کارگردانی با عنوان مینیمالیسم در طراحی و اجرا، به فیلم بازمانده اثر فرزاد قبادی ‌نژاد رسید.
در بخش تجربی فیلم دوئت ساخته علی لاوری منفرد شایسته تقدیر شناخته شد؛ همچنین جایزه نقدی و تندیس بهترین فیلم در این بخش به فیلم اتیکت اثر امیر لشکری اهدا شد.
در بخش مستند هیات داوران هیچ فیلمی را شایسته دریافت جایزه بهترین فیلم ندانست و تنها، دو فیلم جنس سوم اثر اصغر برقه و احسان اطمینان و دوسر برد اثر آزاده مسیح‌ زاده شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش داستانی این جشنواره فیلم آخر هفته وحید بمانی شایسته تقدیر شناخته شد و جایزه ویژه هیات داوران، تندیس و لوح تقدیر به فیلم بابابزرگ اثر محمد حسن‌ زاده رسید.
تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی مهمترین جایزه این جشنواره، با عنوان بهترین فیلم داستانی را حامد نجابت برای فیلم مادرمرده به خانه برد.
در بخش پویانمایی، هیات داوران فیلم والیبال کاوه سیستانی را شایسته تقدیر شناختند و جایزه بهترین فیلم و تندیس بهترین انیمیشن همراه با جایزه نقدی به چشم‌انداز خالی از علی زارع قنات‌نوی اهدا شد.
همچنین هیات داوران جایزه بهترین متن باعنوان طراحی روایتی چندلایه و متداخل در متن جاری زندگی را به فیلم درگذشته اثر نگین زاده تقدیم کردند.
در هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز ۴۰ فیلم کوتاه برگزیده در بخش‌های داستانی، مستند،‌ پویانمایی و تجربی طی سه روز از ۱۰اردیبهشت‌ ۹۷ در مجموعه هنرشهر آفتاب به نمایش درآمد.
۷۳۷۵ / ۱۸۷۶

همچنین مطالعه کنید:

سیمرغ کارگردانی بر دوش بهروز افخمی/ «مجنون» بهترین فیلم جشنواره

به گزارش کسب و کار نیوز، روز یکشنبه ۲۲ بهمن چهل و دومین جشنواره بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.