صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد:لزوم تمرکز لازم بر امور کلیدی و اساسی چهارمحال و بختیاری
نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد:لزوم تمرکز لازم بر امور کلیدی و اساسی چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد:لزوم تمرکز لازم بر امور کلیدی و اساسی چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: روی امور کلیدی و اساسی استان تمرکز لازم صورت گیرد.

امام جمعه شهرکرد

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: در آستانه ماه رمضان قرار داریم که در این ماه درهای رحمت الهی گشوده می‌شود و لازم است با استغفار، روزه، مناجات شعبانیه و سحرخیزی برای کشف نور در این ماه ضیافت مهیا شویم.

وی با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، افزود: هلال احمر در تمام عرصه‌ها و حوادث حضور فعالی داشته و همیشه این آمادگی را دارد که به گرفتاران در حوادث خدمات‌رسانی کند.

نکونام با اشاره به مناسبت نیمه شعبان، گفت: نیمه شعبان گذشت اما وظایف یک منتظر راستین همچنان باقی است؛ یک‌منتظر باید دارای ویژگی‌های متعبد، وارسته، بصیر، کفر ستیز و مجاهد باشد.

وی ادامه داد: لازم است یک منتظر واقعی با نورانیت و صفا، دین خدا و مکتب تشیع را زنده نگه دارد.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز با فتنه‌های بسیاری رو به رو هستیم که یک منتظر واقعی فتنه‌ها را پشت سر می‌گذارد و اگر فتنه جدیدی وجود داشته باشد با تمام توان، همانند ۴۰ سال گذشته ایستادگی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مردم باکی از مذاکره ندارند محکم و مقاوم ایستاده‌اند و برجام باید اجرا شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: چهره واقعی آمریکا با عمل نکردن به برجام مشخص می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در صورت نقض برجام توسط آمریکا و اروپایی‌ها نباید مذاکره جدید را پذیرفت، تصریح کرد: آن‌ها قصد دارند توان موشکی و دفاعی کشور را کاهش دهند و با فتنه جدید میان مردم و مسئولان تفرقه اندازند.

نکونام گفت: دغدغه نسبت به شتاب و نوع حرکت در استان به سمت آبادانی و رونق است که احساس می‌شود کارها در حال ضعیف پیش رفتن است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد سرگرم بازی‌های جناحی و سیاسی شده و از کارهای اساسی غفلت کرده‌اند که باید بر روی امور کلیدی و اساسی استان تمرکز لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: مدیریت استان باید فراگیر و با شتاب حرکت کند، زیرا فرصت‌ها می‌گذرند و آنچه می‌ماند خدمات ماندگار به مردم است.

نکونام بر جوان‌گرایی در پست‌ها، ایجاد اشتغال برای رفع بیکاری و توجه به کالای ایرانی با برنامه‌ریزی موثر تاکید و خاطرنشان کرد: لازم است کارهای کلیدی و اساسی استان به نحو احسن دنبال شوند و انتظار می‌رود توجه بیشتری به استان صورت گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.