صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / دبیر فدراسیون شنا: جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌کنیم/ ضعف فرهنگی دلیل این اتفاقات است
دبیر فدراسیون شنا: جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌کنیم/ ضعف فرهنگی دلیل این اتفاقات است

دبیر فدراسیون شنا: جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌کنیم/ ضعف فرهنگی دلیل این اتفاقات است

دبیر فدراسیون شنا گفت: جلسه‌ی کمیته انضباطی را سریعا برگزار می‌کنیم و ملاک تصمیمات فدراسیون در مورد اتفاقات پیش آمده در سوپرلیگ واترپلو، گزارشات کمیته‌فنی است.

درگیری در بازی ناتمام سوپرلیگ واترپلو

نوید فتاحیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به درگیری‌ پیش آمده در بازی آخر مسابقات سوپر لیگ واترپلو، توضیح داد: این بازی بین دو تیم سایپا و نفت امیدیه بود و درگیری ها ابتدا از بین بازیکنان شروع و سپس به سکوهای تماشاگران کشیده شد. متاسفانه نا امنی به وجود آمد و داور بازی را قطع کرد. به دلیل اینکه تا ۱۵ دقیقه بعد از شروع درگیری ها شرایط ادامه بازی نبود، داور مسابقه سوت پایان را زد و طبق قوانین هر دو تیم از دور رقابت ها کنار رفته و در جدول رده بندی هم حذف شدند.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پاسخ به این سوال که فدراسیون تصمیم ندارد برای جلوگیری از این درگیری ها کاری کند؟ اظهار کرد: فدراسیون همیشه در حیطه کاری خود فعالیت های مناسبی را داشته است. در این مورد هم گزارشات کمیته فنی واترپلو، ملاک تصمیمات ما در جلسه کمیته انضباطی خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون پیش از این اتفاقات تمهیدات لازم را برای جلوگیری از درگیری‌ها فراهم نمی‌کند؟ تصریح کرد: بارها در جلسات مختلف به برخی مربیان و بازیکنان که از عوامل این درگیری ها هستند گفته‌ایم با حرکات و رفتار خود در جریان مسابقه باعث تحریک تماشاگران و بازیکنان دیگر نشوند اما در ورزش های تیمی این اتفاقات رخ می‌دهد.

او افزود: امروز در محل برگزاری مسابقه حاضر بودیم و متاسفانه نمی‌دانم چطور شد که یکباره جو سالن متشنج شد و بطری هایی به سمت استخر، بازیکنان و کادرفنی تیم ها پرتاب شد. تا به امروز مسابقات به خوبی برگزار شده بود و به دلیل حساسیتی که بین این دو تیم به وجود آمده، نمی‌دانم ابتدا کدام تیم درگیری را شروع کرد که به تماشاگران هم منتقل شد. متاسفانه این مسئله خستگی کار را بر تن همه ی کادر اجرایی این مسابقات باقی گذاشت.

فتاحیان افزود: بارها در دفعات قبلی جلسه تشکیل دادیم و بازیکنان و مربیان را محروم کرده‌ایم و حتی با جریمه نقدی تنبیه شده‌اند اما باز هم این اتفاقات رخ می‌دهد. به نظر من منشا این اتفاقات مسائل و ضعف های فرهنگی است که تا برطرف نشوند همین اتفاقات تکرار شدنی است.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان این گفت و گو، در مورد زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی گفت: هنوز زمان دقیق این جلسه اعلام نشده و به محض قطعی شدن، زمان آن را اعلام می‌کنیم. اما من باز هم می‌گویم که باید مشکلات فرهنگی را برطرف کنیم تا شاهد این اتفاقات نباشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.