صفحه اصلی / اصناف / برندها / تولیدکنندگان باید راه تولید کالاهای با کیفیت را یاد بگیرند
تولیدکنندگان باید راه تولید کالاهای با کیفیت را یاد بگیرند

مشاور شرکت هواپیمایی بوئینگ:

تولیدکنندگان باید راه تولید کالاهای با کیفیت را یاد بگیرند

مشاور شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا گفت: تولیدکنندگان ایرانی باید راه تولید کالاهای با کیفیت را با شناسایی مشکلات و ایرادات محصولشان و نیز استفاده از تجربیات سایر کشورها یاد بگیرند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رضا نیسانی در یازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات که به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان ” حمایت از کالای ایرانی” توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: امسال باید سالی باشد که تولید کنندگان ایرانی با ارتقای کیفیت تولیدات خود علاوه بر کسب رضایت مصرف کنندگان داخلی بتوانند تولیدات خود را به خارج از کشور نیز صادر کنند.

وی ادامه داد: زمانی که تولیدکنندگان داخلی کیفیت تولیدات خود را ارتقاء داده و مردم نیز از کالاهای آنان استقبال کردند، کشور به توسعه خواهد رسید.

مشاور شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا تاکید کرد: لازمه تولید کالاهای باکیفیت، شناسایی ایرادات تولید و رفع آنهاست. همچنین از تجربیات سایر کشورهای موفق در زمینه تولیدات باکیفیت استفاده شود.

وی با بیان اینکه هرکشوری توسط مردم آن کشور ساخته می شود، افزود: هرچند که مشکلاتی اکنون در کشور داریم، اما همه مردم ایران باید با همدلی، امیدواری و سازندگی کشور را به جلو پیش ببرند.

نیسانی به تجربیات و موفقیت‌های کشور ژاپن پس از جنگ جهانی و تبدیل شدن این کشور به قهرمان اقتصادی اشاره کرد و گفت: کشور ژاپن با کمک ادوارد دمینگ آمریکایی و بهره گیری از نظریات وی تبدیل به کشوری قدرتمند در حوزه اقتصادی شد.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم مردم به مصرف کالاهای ایرانی روی آورند باید راه تولید کالاهای با کیفیت را یاد بگیریم، زیرا مصرف کنندگان حق دارند بهترین جنس و کیفیت را خریداری کنند.

مشاور شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا ارتقای دانش و بهره وری را کلید توسعه کشورها دانست و افزود: راه های توسعه اقتصادی پایدار در کشورها جذب سرمایه گذاری خارجی، صادرات و صنعت، گردشگری و خدمات است که برای بهره وری کامل از این ها باید مدیریت داشت.

وی خاطرنشان کرد: محصولی که می خواهد تولید شود باید براساس نیاز مقصد بوده و پس از فروش محصول از مصرف کنندگان نظر خواهی صورت گیرد تا تولیدکننده با شناسایی نواقص بتواند آنها را برطرف و کالایی با کیفیت تولید کند.

نیسانی در پایان یادآورشد: کل فرآیند تولید باید طبق یک اصول تعریف شده و بر مبنای رضایت مشتری باشد.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.