صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / اهتمام مدیران در تهران باید فراهم آوردن امکانات برای تسهیل عبور و مرور باشد
اهتمام مدیران در تهران باید فراهم آوردن امکانات برای تسهیل عبور و مرور باشد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

اهتمام مدیران در تهران باید فراهم آوردن امکانات برای تسهیل عبور و مرور باشد

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اهتمام مدیران ترافیکی در تهران باید فراهم آوردن امکانات لازم برای راحتی تردد و تسهیل عبور و مرور در سطح شهر باشد.

احمد علیرضا بیگی

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با تصمیم شهرداری تهران به منظور در نظر نگرفتن پارکینگ برای نمایشگاه بین المللی کتاب برای کاهش ترافیک بیان کرد: اگر برای نمایشگاه پارکینگ در نظر گرفته نشود، ماشین ها در اطراف نمایشگاه پارک خواهند کرد و معابر و خیابان‌های اطراف را دچار تراکم و مشکل می کنند.

وی در ادامه گفت: با عدم اختصاص پارکینگ به مردم باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم می شویم. اینکه ما مردم را مجبور کنیم که برای عدم مواجه شدن با مشکل پارک ماشین به خیابان نیاورند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، این استدلال غلطی است.

بیگی خاطر نشان کرد: طبیعتا اهتمام مدیران ترافیکی در تهران باید فراهم آوردن امکانات لازم برای تردد راحت و تسهیل عبور و مرور در شهر باشد.

وی در پایان گفت: هر نهاد و سازمانی که برای برگزاری یک نمایشگاه نظیر نمایشگاه کتاب اقدام کند، باید پیش‌بینی های لازم برای محل پارک مراجعه کنندگان شود و اگر این اتفاق نیفتد شاهد اخلال در عبور و مرور خواهیم بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.