صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / امام جمعه بجنورد:دلبستگی به دشمنان، عامل تمام مشکلات امت اسلام است
امام جمعه بجنورد:دلبستگی به دشمنان، عامل تمام مشکلات امت اسلام است

امام جمعه بجنورد:دلبستگی به دشمنان، عامل تمام مشکلات امت اسلام است

امام جمعه بجنورد، آینده جهان را از آن مستضعفان و پیروزی حق علیه ظلم دانست و با تاکید بر انتظار فرج، دلبستگی به دشمنان اسلام را، عامل مشکلات جهان اسلام دانست.

امام جمعه بجنورد

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه بجنورد در محل مصلی امام خمینی(ره)، ضمن تبریک اعیاد گذشته و نیمه شعبان، اظهار کرد: انتظار فرج بر هر مومنی فریضه و جهان از آن مظلومان عالم خواهد بود.

وی با تاکید بر این‌که ظلم مستکبران عالم همیشگی نبوده و حق بر باطل پیروز است، ادامه داد: مستضعفان جهان به آقایی می‌رسند و بنا به نص صریح قرآن کریم، تمام مظلومان از ظلم خارج می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان این‌که جهان اسلام با دلبستن به دشمنان و بجا نیاوردن تولی و تبری گرفتار مشکلات فعلی شده و مستکبران از این فرصت سوءاستفاده می‌کنند، افزود: امروز یکپارچگی جهان اسلام و انتظار فرج برای پیروزی عامل یاس دشمنان است.

یعقوبی ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر اعیاد شعبانیه به ویژه جشن نیمه شعبان، اظهار کرد: هرساله جشن میلاد امام زمان(عج) به صورت خودجوش به همت مردم باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

وی توصیه کرد، مومنان بخشی از نذورات خود را به برپایی هرچه باشکوه‌تر این اعیاد در سال‌های آینده اختصاص دهند.

امام جمعه بجنورد به حمایت از کالای ایرانی از سوی دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام به دنبال فلج کردن اقتصاد کشورمان هستند و در حقیقت جلوگیری از نقشه شوم آنان، با خرید کالای ایرانی میسر می‌شود.

یعقوبی به جنبه‌های فرهنگی حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی، نه تنها پشتیبانی از اقتصاد مملکت است بلکه از واردکردن کالای بیگانه که در پی آن فرهنگ غربی نیز می‌آید، جلوگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: خرید کالای ایرانی برون رفت از استعمار فرهنگی را در پی دارد.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و بزرگداشت هفته معلم اشاره کرد و گفت: معلم در جامعه انسان می‌سازد و باید به مقام شامخ و جایگاه ویژه این قشر از جامعه توجه شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.