چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / “مرکز مطالعات آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی” در جهاد دانشگاهی کردستان ایجاد می‌شود

“مرکز مطالعات آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی” در جهاد دانشگاهی کردستان ایجاد می‌شود

رییس جهاددانشگاهی کردستان از اخذ مجوز برای راه‌اندازی مرکز مطالعات آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این مرکز فعالیت خود را در جهت پاسخگویی و ارائه راهکارهای علمی تخصصی به نیازها و مشکلات حوزه آسیب های فرهنگی اجتماعی انجام می دهد.

چیا سهراب نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: مرکز مطالعات آسیب های فرهنگی و اجتماعی بر اساس سیاست های جهاددانشگاهی که نقش مؤثر در تشخیص چالش‌ها، مسائل و نیازهای علمی، فرهنگی و اجتماعی و ارائه راه حل‌های هوشمندانه و تأثیرگذار در نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور است تاسیس و راه اندازی خواهد شد.

وی بیکاری، اعتیاد، طلاق، مفاسد اجتماعی و حاشیه نشینی را مهمترین آسیب های اجتماعی و فرهنگی استان دانست و عنوان کرد: دغدغه و اولویت مرکز مطالعات آسیب های فرهنگی و اجتماعی برای ارائه خدمات و مشاوره در راستای حل و رفع این دغدغه ها می باشد.

رییس جهاددانشگاهی کردستان، فراهم آوردن بسترهای مناسب جهت تولید آثار علمی و دانشجویی، برطرف کردن نیازهای بخش خصوصی و دولتی، طراحی و ایجاد بسترهای مناسب به منظور گسترش و ارتقاء مشارکت اجتماعی دانشجویان در سطح جامعه و همچنین ایجاد فضای رقابتی برای کیفیت بخشی آثار و دستاورده را از اولویت های مرکز آسیب های اجتماعی ذکر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.