پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / فروش ۲۸ اثر ادبی نویسندگان ایرانی در سایت آمازون
فروش ۲۸ اثر ادبی نویسندگان ایرانی در سایت آمازون

فروش ۲۸ اثر ادبی نویسندگان ایرانی در سایت آمازون

مترجم رمان «ازدواج سفید» گفت: 28 اثر ادبی نویسندگان ایرانی در سایت آمازون به فروش گذاشته شد.

مجید جعفری اقدم در دومین روز از برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آژانس ادبی پل با همکاری سوپرم سنچری (Supreme Century ) در آمریکا، کتاب های نویسندگان ایرانی را به زبان های مختلف، در سایت آمازون و دیگر سایت های فروش آنلاین کتاب قرار داد.
وی به «مهدویت»، «عاشورا» ، «شرح مثنوی» و «غدیرشناسی» به عنوان برخی از آثار ادبی ایرانی ارائه شده در سایت آمازون اشاره کرد.
جعفری اقدم اضافه کرد: این ناشر آمریکایی آثار را در سایت آمازون بارگذاری می کند و در صورت پیدا شدن مشتری، آمازون کتاب ها را برای انتشار به این ناشر سفارش می دهد.
مدیر عامل آژانس ادبی و ترجمه «پل» ادامه داد: این تعداد آثار از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون در سایت آمازون بارگذاری شده است.
این مدیر برگزیده ترجمه گفت: قرار است تعداد ناشران ایرانی همکار پل از ۴۷ ناشر به یکصد ناشر برسد هرچند برای امسال برنامه ریزی شده تا در ۱۰ نمایشگاه بین المللی از جمله فرانکفورت، ابوظبی، مسکو ، چین، هند و استانبول، آثار ادبی نویسندگان ایرانی عرضه شود.
آمازون، یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس در شهر سیاتل، واشنگتن تاسیس شد، این شرکت فعالیت جدی خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب، آغاز و سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت کرد.
شرکت آمازون هم ‌اکنون کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش و لباس نیز عرضه می‌کند و امروزه بیشترین درصد فروش را در بین دیگر فروشگاه‌های اینترنتی دارد.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره) تهران میزبان علاقه مندان است.
نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع راه اندازی شده تا دو هزار و ۵۰ ناشر داخلی و ۱۳۲ ناشر خارجی کتاب های خود را عرضه کنند.
در این دوره نمایشگاه، ناشران آموزشی با ۱۵ هزار و ۶۳۳ عنوان کتاب و ناشران دانشگاهی با ۶۴ هزار و ۴۴۴ عنوان کتاب حضور دارند.
صربستان کشور میهمان و تونس شهر میهمان این دوره نمایشگاه هستند و ناشران آلمان، چین، ایتالیا، عمان، مجارستان، اتریش، روسیه و عراق نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند.
سال گذشته، ایتالیا کشور مهمان ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود.
فرآهنگ**۶۹۸۴**۱۸۸۰

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.