پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / بائو: نساجی فوتبالی به لیگ برتر رسید/ حق مازندران سه، چهار تیم لیگ برتری است
بائو: نساجی فوتبالی به لیگ برتر رسید/ حق مازندران سه، چهار تیم لیگ برتری است

بائو: نساجی فوتبالی به لیگ برتر رسید/ حق مازندران سه، چهار تیم لیگ برتری است

بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران می‌گوید صحبت‌های مطرح‌شده در خصوص نحوه صعود نساجی زیبنده فوتبال مازندران نیست و این تیم با برد تیم‌هایی مثل بادران، فجر و .. سالم به لیگ برتر رسید.

میثم بائو

به گزارش کسب و کار نیوز، میثم بائو درباره کلاس‌های مربیگری سطح A آسیا در مشهد اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم سطح دانش خود را ارتقا دهیم، هدف از حضور در این کلاس‌ها قطعا دانش‌افزایی است و با توجه به سطح و حضور مدرسان مختلف، فکر می‌کنم به بهترین شکل ممکن بتوانیم از این کلاس‌ها بهره ببریم.

وی درباره صعود نساجی به لیگ برتر گفت: بعد از ۲۴ سال بهتر از این نمی‌شد. شور و شوق بسیار خوبی به قائمشهر آمده و امیدوارم با استفاده از این سرمایه اجتماعی بزرگ، به بهترین شکل نساجی در لیگ برتر موفق باشد.

بائو در رابطه با مسائل پیش‌آمده میان دو تیم خونه‌به‌خونه و نساجی گفت: ان‌شاءالله روزی به آن تعامل برسیم که در مازندران سه چهار تیم در لیگ برتر داشته‌باشیم. بازیکنان زیادی در لیگ برتر داریم. باید به خونه‌به‌خونه حق بدهیم که از این شکست ناراحت باشد، آنها هزینه زیادی کردند و تحت فشار هستند.

وی افزود: نساجی به شکلی خوب و قاطعانه به لیگ برتر رسید. خونه‌به‌خونه ۷ امتیاز بیشتر از نساجی داشت و باید سنجیده‌تر گام برمی‌داشت. ضمن اینکه نساجی فوتبالی صعود کرد و اینکه به حاشیه‌ها بپردازیم زیبا نیست. نماینده قائمشهر موفق شد تیم‌هایی مثل فجر، بادران و … را هم شکست دهد و فقط با بردن راه‌آهن که به لیگ برتر نرسید!

بازیکن سابق تیم استقلال و پرسپولیس درباره پیش‌بینی‌اش از فینال جام حذفی بین استقلال و خونه‌به‌خونه، گفت: تعصب مازنی دارم و پیشینه استقلالی. در کل امیدوارم هر تیمی که شایسته باشد برنده و قهرمان حذفی شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.