صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / افتتاح ۳ کتابخانه عمومی در اردبیل
افتتاح ۳ کتابخانه عمومی در اردبیل

افتتاح ۳ کتابخانه عمومی در اردبیل

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: 3 کتابخانه عمومی امسال در استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

کتابخانه

به گزارش کسب و کار نیوز، «رباب عزیزخانی» در مراسم نقد و رونمایی از مجموعه کتاب‌های «زعفر احدزاده» نویسنده اردبیلی اظهار کرد: در توسعه فضای فیزیکی کتابخانه‌ها ما امسال شاهد افتتاح دو پروژه کتابخانه‌ای شامل کتابخانه شام اسبی اردبیل و انجیرلوی بیله‌سوار خواهیم بود که به سرعت عملیات اجرایی آنها در حال تکمیل است.
 
وی به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه کتابخانه مرکزی بیله‌سوار اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه که با کمک منابع دولتی و خیرین در فضایی به مساحت بیش از ۲۰۰۰ مترمربع در حال احداث است، تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در برخی شهرستان‌ها ما مناطق محروم و کم جمعیت داریم که به کتابخانه نیاز دارند که به علت محدودیت منابع اعتباری در احداث کتابخانه می کوشیم تا به شکل کتابخانه سیار در این مناطق خدمات‌رسانی کنیم.
 
عزیزخانی در خصوص برنامه‌های امسال کتابخانه عمومی استان اردبیل حمایت از نویسندگان بومی و تولید آثار آنها، گفت: یکی از برنامه‌هایی که در سرلوحه کار ما قرار دارد و در طول سال مورد حمایت جدی قرار می‌دهیم بحث تولید کتاب خوب توسط نویسندگان بومی و برگزاری مراسم رونمایی از این آثار است.
 
وی افزود: ما امسال برنامه‌های فرهنگی متنوعی را نظیر جمع‌خوانی کتاب، نشست کتابخوانان و معرفی کتاب ماه برگزار می‌کنیم تا در همه شهرستان‌ها بتوانیم ایجاد انگیزه و رغبت در مسیر توانمندی تولید و مطالعه کتاب را شاهد باشیم.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: در مراسم امروز سه کتاب نویسنده اردبیلی زعفر احدزاده شامل سید عبدالرحیم خلخالی، گیوی سرزمین نیکان و بزرگان و کتاب امیرعشایر خلخالی رونمایی شد تا علاقه مندان تهیه این کتاب بتوانند نسبت به جنوب استان اردبیل اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.