صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / نمایشگاهی با هدف کمک به آموزش کودکان سرپل ذهاب در فرهنگسرای نیاوران
نمایشگاهی با هدف کمک به آموزش کودکان سرپل ذهاب در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه نقاشی لادن علوی

نمایشگاهی با هدف کمک به آموزش کودکان سرپل ذهاب در فرهنگسرای نیاوران

آیین گشایش نمایشگاه آثار نقاشی لادن علوی روز جمعه 14 اردیبهشت ماه ساعت 17 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران بر پا می‎شود.

آیین گشایش نمایشگاه آثار نقاشی لادن علوی روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران بر پا می‎شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنر آنلاین ، در این نمایشگاه که با هدف کمک به ساخت کانکس‎های آموزشی در منطقه سرپل ذهاب برگزار می‎گردد، ۴۲ اثر از آثار نقاشی لادن علوی با تکنیک اکریلیک و آبرنگ در معرض دید علاقمندان قرار می‎گیرد. این هنرمند در آثاری که در این مجموعه به نمایش درآمده کوشیده تا با بهره‎گیری از رنگ‎ها، غم‎ و شادی‎های آدمی را به تصویر کشد.

سبک آثار علوی اکسپرسیونسیم است. در این سبک هنرمند می‎کوشد تا با استفاده از رنگ، احساسات بشری همچون ترس، نفرت، عشق و اضطراب را به نمایش بگذارد. به بیان دیگر اکسپرسیونیسم به نوعی اغراق در رنگ‎ها و شکل‎هاست، شیوه‌ای عاری از طبیعت‌گرایی که می‌خواهد حالات عاطفی را هرچه روشن‎تر و صریح‎تر بیان نماید.

گفتنی است این نمایشگاه که ۴۰ درصد از عواید فروش آن صرف تهیه کانکس آموزشی برای کودکان زلزله زده سر پل ذهاب می‎شود از ۱۴ تا ۲۲ اردیبهشت در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از آثار این مجموعه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ الی ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به گالری شماره ۲ فرهنگسرا مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.