صفحه اصلی / اصناف / برندها / ثبت رکورد کمترین فروش برای پرچمداران سامسونگ و اپل
ثبت رکورد کمترین فروش برای پرچمداران سامسونگ و اپل

ثبت رکورد کمترین فروش برای پرچمداران سامسونگ و اپل

جدیدترین پرچمداران سامسونگ و اپل در کره جنوبی به رکورد کم‌فروش‌ترین گوشی‌های هوشمند دست یافتند.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از وب سایت phonearena، دو گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ و اپل یعنی گلکسی اس ۹ و آیفون ۱۰ ( ایکس) ، بر خلاف تصور مدیران این شرکت‌ها با کمترین میزان فروش و استقبال مردم و کاربران مواجه شده‌اند.

جالب اینجاست که استقبال از این دو پرچمدار جدید و شگفت‌انگیز در کشورهای میزبان و میهن خود یعنی ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی، نسبت به سایر کشورهای جهان با کاهش بیشتری مواجه شده است.

بارها گفته شده بود که آیفون ۱۰ ( ایکس) بسیار کمتر از آنچه که پیش بینی می‌شد، به فروش رسید و اپل نیز به همین خاطر مجبور شده میزان تولید و عرضه خود را در بازار به حداقل برساند.

حالا طبق تازه‌ترین گزارش‌ها، گلکسی اس ۹ نیز ظاهرا به سرنوشت همتای آمریکایی خود یعنی آیفون ۱۰ (ایکس) دچار شده و رکورد کمترین میزان فروش گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی را شکسته است.

به گفته تحلیلگران، یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شد مردم و کاربران چندان از گلکسی اس ۹ استقبال نکنند، شاید این باشد که به عقیده مردم، این پرچمدار فرق چندان زیادی با نسل پیشین خود یعنی گلکسی اس ۸ ندارد.

هرچند که وضعیت کلی و میزان فروش گلکسی اس ۹ از آیفون ۱۰ ۰ ایکس۹ بسیار بیشتر است اما به طور کلی، می‌توان گفت که این دو غول تکنولوژی تولیدکننده موبایل، در جدیدترین پرچمدار خود موفقیت چندانی به دست نیاورده اند.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.