صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / پلیس مخالف نمایشگاه کتاب در مصلی بود/نمایشگاه کتاب بدون پارکنیگ است
پلیس مخالف نمایشگاه کتاب در مصلی بود/نمایشگاه کتاب بدون پارکنیگ است

رییس پلیس راهور تهران:

پلیس مخالف نمایشگاه کتاب در مصلی بود/نمایشگاه کتاب بدون پارکنیگ است

رییس پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح تمهیدات پلیس برای برگزاری نمایشگاه کتاب پرداخت وگفت: ‌نمایشگاه کتاب از 12 اردیبهشت در مصلای تهران برگزار خواهد شد و نیروی انتظامی از همان زمانی که بحث برگزاری نمایشگاه در مصلی مطرح شد مخالف بود؛ اما با توجه به تصمیمات اتخاذ شده نمایشگاه در مصلی برگزار خواهد شد.

سردار مهمانداری رییس پلیس راهور

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار مهماندار در نشست خبری خود با بیان اینکه نمایشگاه کتاب در محدوده زوج و فرد و در شاهراه ترافیکی جنوب به شمال  و شرق به غرب است، ادامه داد: این امر باعث می‌شود حجم ترافیک در اطراف مصلی افزایش پیدا کرده و سبب مزاحمت برای شهروندان شود که در نهایت با اصرار مسئولان نمایشگاه دراین محل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه باحداکثر توانمان در زمان برگزاری نمایشگاه دراطراف مصلی حضور خواهیم داشت گفت: چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که امسال هیچ پارکینگی در اطراف مصلی پیش‌بینی نشده و اتفاقا این نظر خوبی از طرف شهرداری است که تا ما تمرین کنیم و از خودروی شخصی کمتر استفاده کنیم.

سردار مهماندار با بیان اینکه تمامی مراجعین به نمایشگاه کتاب باید از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تصریح کرد: برای روانسازی ترافیک محل سوار و پیاده شدن به خودروها در داخل مجموعه مصلی پیش بینی شده تا شاهد سرریز مراجعین به خیابان ها نباشیم و طبق هماهنگی زمان حرکت قطارهای مترو نیز کاهش پیدا خواهد کرد و از نقاط مختلف شهر اتوبوس به سمت مصلی حرکت خواهد کرد.

وی درباره بازدید کننده‌های شهرهای دیگر گفت‌: پیشنهاد ما این است که افرادی که از شهرهای دیگر به تهران می آیند در محدوده پارکینگ حرم مطهر و پارکینگ آزادی توقف کرده و با مترو به این محل بیایند و در مورد کاروان‌ها و اردوهای دانش آموزی می توان با هماهنگی به مجموعه مصلی وارد شوند اما هیچ پارکینگی برای مصلی وجود ندارد.

رییس پلیس راهور تهران همچنین گفت: افرادی که بخواهند خودرو در اطراف  محدوده مصلی پارک کرده و موجب مزاحمت برای شهروندان شود پلیس نسبت به جابه بجایی خودرویشان اقدام خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره وضع ترافیکی تهران گفت: روزانه حدود ۱۰۰۰ خودرو به تهران اضافه می‌شود و این نشان می دهد حجم ترافیک در تهران روز به روز افزایش یافته وقابل مقایسه با گذشته نیست و تنها راه مدیریت آن ارتقاء حمل و نقل عمومی است.

وی همچنین از نبود پلیس و معاونت حمل ونقل شهرداری در کمیسیون ماده ۵ انتقاد کرد و گفت: این کمیسیون مجوز ساخت وساز می دهد و ما می بینیم که با مجوز این کمیسیون ساختمان‌های بلند  مراکز تجاری در خیابان‌های باریک ساخته می‌شود و در ساختمان هیچ نظری از پلیس گرفته نمی شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.