چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / طباطبایی: لیگ هفدهم خوب نبود چون رقابتی برای قهرمانی نداشت
طباطبایی: لیگ هفدهم خوب نبود چون رقابتی برای قهرمانی نداشت

ذوب آهن و خونه به خونه حریف این استقلال نمی‌شوند

طباطبایی: لیگ هفدهم خوب نبود چون رقابتی برای قهرمانی نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است لیگ هفدهم از کیفیت بالایی برخوردار نبود چرا که رقابتی برای قهرمانی در این لیگ شکل نگرفت.

هادی طباطبایی

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به لیگ هفدهم چیست و ارزیابی‌اش از این رقابت‌ها چه بود، بیان کرد: در لیگ هفدهم به نظرم شاهد کیفیت بالایی نبودیم. همیشه ۵ تا ۶ تیم در لیگ برتر برای قهرمانی رقابت داشتند ولی امسال این گونه نبود و دیدیم تیم‌های مثل سپاهان، تراکتور و نفت تهران که در سال‌های گذشته بسیار تاثیرگذار در صدر جدول بودند چه وضعیتی داشتند. استقلال هم نیم فصل اول اصلا خوب نبود. قطعا اگر این تیم بهتر عمل می‌کرد در پایان فصل شانس قهرمانی داشت. امیدوارم سال بعد شرایط بهتر شود و ما در قهرمانی رقابتی داشته باشیم. متاسفانه امسال رقابت برای دومی سومی بود نه برای قهرمانی. در کل فکر می‌کنم لیگ هفدهم شرایط خوبی نداشت و کیفیت بالایی را نتوانست به نمایش بگذارد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به فینال جام حذفی و رقابت استقلال برابر خونه به خونه چیست گفت: بعید می‌دانم استقلال روز سختی داشته باشد. آن‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و کیفیتشان عالی است. استقلال می‌تواند هر تیمی را شکست دهد و از بازیکنان قدرتمندی برخوردار است. تصور می‌کنم استقلال به راحتی قهرمان حذفی می‌شود. آن‌ها در آسیا هم با وجود گروه سختشان قدرتمندانه صدرنشین شدند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که به نظرش مصاف این تیم مقابل ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید بیان کرد: ذوب آهن شرایطش خیلی خوب است ولی توانایی بردن استقلال را ندارد. بعید می‌دانم این تیم زورش به استقلال برسد. هرچند ترجیح می‌دادم دو نماینده ایران به هم نخورند که در نهایت منجر به حذف یکی از آن‌ها شود.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به احتمال تمدید قرارداد وینفرد شفر با استقلال چیست، گفت:‌ فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. باشگاه استقلال این ریسک را نمی‌کند که مقابل هوادارانش قرار بگیرد. حق شفر هم هست که در این تیم ماندنی باشد.

طباطبایی که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی امید را دارد در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی این تیم چیست، بیان کرد: کرانچار مربی خیلی خوبی است. شاید در سپاهان نتوانست امسال کیفیتش را نشان دهد ولی این دلیل نمی‌شود که او مربی بدی باشد. کرانچار فوتبال ایران را می‌شناسد و مربی باتجربه‌ای است. من فکر می‌کنم او می‌تواند به تیم ما کمک کند هرچند که در تیم امید همه چیز به مربی برنمی‌گردد و باید شرایط فراهم باشد. ما برای صعود به المپیک نیازمند یک عزم ملی هستیم. مثل تیم ملی بزرگسالان این توانایی را داریم که صعود کنیم ولی برخی اتفاقات مانع از پیشرفت می‌شود و باید شرایط را برای موفقیت تیم امید فراهم کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.