صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / شهادت ۳ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در مرز غزه

شهادت ۳ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در مرز غزه

ارتش صهیونیستی روز یکشنبه از شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم در نزدیکی موانع مرزی جنوب غزه خبر داد.

شهادت فلسطینی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش در شرق رفح به شهادت رسید.

وی همچنین از مشاهده دو تن در جریان تلاش برای نفوذ به داخل اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین خبر داد و اعلام کرد آنها قصد تخریب موانع امنیتی در جنوب غزه را داشتند که نظامیان صهیونیست به سمت آنها تیراندازی کردند و یکی از آنها شهید و نفر دوم بازداشت و برای تحقیقات به مراکز بازجویی منتقل شد.

سخنگوی ارتش صهیونیستی در عین حال از شهادت دو جوان دیگر در شرق خان یونس خبر داد و مدعی شد که آنها سعی در پرتاب نارنجک به سمت یک گشتی ارتش صهیونیستی را داشتند.

این در حالی است که منابع فلسطینی هنوز شهادت این سه فلسطینی را تایید یا تکذیب نکرده‌اند، اما در عین حال، منابع محلی از شنیده شدن صدای تیراندازی و شلیک منور توسط نظامیان صهیونیست در منطقه رفح و خان یونس خبر داده‌اند.

با شهادت این جوانان فلسطینی شمار شهدای فلسطینی از آغاز مبارزات و اعتراضات فلسطینیان به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا به این شهر به ۴۹ تن رسید و علاوه بر این هزاران تن دیگر هم در جریان این درگیری‌ها زخمی شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.